Linn H
22-07-07, 16:09
Her har det skjedd mye på kort tid ja!! Ikke alt like positivt, men jeg fortår at det er kroppen som reagerer på det nye kostholdet.
Jeg har gått ned 2 kg og det er jeg veldig fornøyd med:D
Kviser og herpessår rundt munnen har avløst hverandre på løpende bånd..:eek:
har fått mensen!!! Selv når jeg har hormonspiral og ikke har sett snurten av den på flere år..( skal innrømme at den var moden for utskifting men det er jo påfallene at det skjer nå)
Hodepine og diverse startplager er nå borte:D
Føler meg fremdeles som en bakeovn:eek:
Har fått smakssansen tilbake...fikk maten litt opp i halsen i starten..synes alt smakte fet/kraftig kost, så nå spiser jeg litt mer enn de første dagene.
Har et spørsmål til dere erfarne.
Hvordan beregner dere antall karbohydrater.. setter dere opp matplaner eller bare beregner dere fra måltid til måltid og dropper kvelds hvis dere spiser for mye før på dagen. Jeg synes denne tellingen er vanskelig.
Noen gode råd der ute?
Takk skal dere ha>!:)
Jeg har gått ned 2 kg og det er jeg veldig fornøyd med:D
Kviser og herpessår rundt munnen har avløst hverandre på løpende bånd..:eek:
har fått mensen!!! Selv når jeg har hormonspiral og ikke har sett snurten av den på flere år..( skal innrømme at den var moden for utskifting men det er jo påfallene at det skjer nå)
Hodepine og diverse startplager er nå borte:D
Føler meg fremdeles som en bakeovn:eek:
Har fått smakssansen tilbake...fikk maten litt opp i halsen i starten..synes alt smakte fet/kraftig kost, så nå spiser jeg litt mer enn de første dagene.
Har et spørsmål til dere erfarne.
Hvordan beregner dere antall karbohydrater.. setter dere opp matplaner eller bare beregner dere fra måltid til måltid og dropper kvelds hvis dere spiser for mye før på dagen. Jeg synes denne tellingen er vanskelig.
Noen gode råd der ute?
Takk skal dere ha>!:)