View Full Version : Johannesbrødkjernemel
matfreaken
09-09-07, 13:47
Har prøvd å skaffe meg johannesbrødkjernemel, men uten hell. Kan noen si meg hvor jeg får tak i det?
På helsekosten. Har de ikke kan du spørre om de kan bestille :)
Noen her fra trondheim som vet av en helsekost som faktisk har johannesbrødkjernemel i sortimentet sitt? Har nå vært på 3 plasser uten hell, og jeg skulle hatt det så fort som mulig..
[Hei
de hadde det på Life på moholt-senteret tidligere idag:)
Hiver meg på her...
Noen som vet hvor i Arendal jeg kan få tak i det?
Hiver meg på her...
Noen som vet hvor i Arendal jeg kan få tak i det?
Helsekosten på Maxis :)
Takk ;)
Nope, utsolgt!
Har vært på 4 forskjellige helsekostbutikker i løbet av uken :rolleyes:
Nope, utsolgt!
Har vært på 4 forskjellige helsekostbutikker i løbet av uken :rolleyes:
Huff da.. spurte du om når de skulle ta det inn igjen? Jeg trodde dette var en helt alminnelig vare.
Hvis du har vært rundt omkring uten hell, så er det vel ingen vits i å reise til nabobyene heller. Jeg skal legge inn et svar hvis jeg ser det noe sted i Grimstad.
Det virker som om de er utsolgt overalt i Oslo også!
Alle helsekostbutikkene jeg har vært innom (flere Life-, Sunkost- og Helios-butikker) har vært helt tomme i flere uker nå. Alle skylder på at leverandøren er utsolgt. Håper det ikke tar lang tid før de får inn igjen!
Mener å huske man kan kjøpe dette på spisdegslank.no også.
Mener å huske man kan kjøpe dette på spisdegslank.no også.
Og på www.kinsarvik.no
:)
Og på www.kinsarvik.no (http://www.kinsarvik.no)
Dette var en flott nettbutikk. Utrolig bra utvalg. Jeg fant ikke johannesbrødkjernemel der, men ellers masse gøy/godt/nyttig (styk det som ikke passer)
hei dilly ! de har på helsekosten over kiwi i sentrum og har bestilt ny på helsekosten på arena :)
Dette var en flott nettbutikk. Utrolig bra utvalg. Jeg fant ikke johannesbrødkjernemel der, men ellers masse gøy/godt/nyttig (styk det som ikke passer)
Joda, de har Johannesbrødkjernemel. :)
http://kinsarvik.no/visNettbutikk.aspx?VareID=4006040174288&n1=34&n2=2
å var visst stella som spurte om det :o men vi er visst iallefall 3 fra arendal, ikke værst
Er dere flere fra Arendal som ikke får tak i? Jeg kan godt ta på meg å se om jeg kan få tak i her for så å sende til dere?
hei dilly ! de har på helsekosten over kiwi i sentrum og har bestilt ny på helsekosten på arena :)
Så flott at du endelig fikk tak i det :) (spent på hva du finner på å bruke det til....)
hi hi er du like forvirra som meg. jeg har da ikke spurt etter det.:) men jeg må ha det i moinx sine vafler og de er kjempegode :rolleyes:
hi hi er du like forvirra som meg. jeg har da ikke spurt etter det.:) men jeg må ha det i moinx sine vafler og de er kjempegode :rolleyes:
:o Leste vel litt feil da ;)
Vi er visst flere som tuster litt her inne, for nå ser jeg at det var Stella som lette etter dette i butikkene i Arendal... Ja, men da vet vi i alle fall at det finnes både der og på nett.
Skal prøve den over Kiwi.
På Maxis hadde de bestilt det får det kanskje i denne uke. På Arena hadde de problemer med å få tak i det.
Takk for hjelpen :D
Det er lenge siden jeg så etter det første gang så jeg har faktisk glemt hva det var jeg skulle med det, hehe.
Bare et lite tips, hvis dere ikke får tak i johannesbrødkjernemelet i Arendal, så har de det i Grimstad. Jeg har selv kjøpt det flere ganger på Havna Helsekost.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.