View Full Version : Jeg har såå lyst på sjokolade!
Nå er det 2 lørdagen min i ketose,og jeg er såå sugen på moe godt! Har kun spist 6g karber i dag. Er mett,men veeldig lysten på operah mints :uskyldig:
Hva kan jeg pakke i meg i stedet? Jeg suger på friboldrops,men suuget etter sjokolade er der enda.
tennissokk
27-10-07, 22:14
86% sjokolade har bare 19g karbohydrater pr 100g.
En slik sjokolade veier 100g, og har 10 ruter. Altså vil hver rute gi 1.9g karbohydrater.
86% sjokolade er ganske mektig, så 1-3 ruter gjør som regel susen.
Om du har spist kun 6g karbs tidligere i dag blir det godt innenfor grensen. :)
Jeg også har lyst på sjokolade, eller mest av alt Pepsi MaX!!! Jeg har til nå holdt meg helt unna søtstoffer, og uten Pepsi Max i snart 4 dager er rekord for min del. :D
Jeg ville foretrukket noe annet søtt enn 86% sjokoladen, for den er meget bitter synes jeg.
Jeg også har lyst på sjokolade, eller mest av alt Pepsi MaX!!! Jeg har til nå holdt meg helt unna søtstoffer, og uten Pepsi Max i snart 4 dager er rekord for min del. :D
Jeg ville foretrukket noe annet søtt enn 86% sjokoladen, for den er meget bitter synes jeg.
Dette var også meg... og ikke megselv :rulleøyne
Spis noe fett, f.eks hvitost! Kald eller stekt, mmm... :D
når eg får lyst på no godt så lage eg ostechips *naaammmm*
mye fett i dem så alt søtsnop forsvinne, for min del iallfall...
tar gjærne et glass cola light ved siden, men går mere i vann :)
anbefaler å prøve det om du/dere ikke har prøvd ;)
Hvordan lager jeg ostechips? Det kunne kanskje vært noe. Har holdt meg unna sjokoladen. Hadde jeg hatt mørk sjokolade hadde det nok gått ned noen ruter..
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=9936
der finn du "oppskrifta"...
eg bruke grillkrydder på, syns det e best :)
ha gomla i meg så mye ostechips i kveld at eg
nesten e kvalm, hehe, har litt dilla på dem :p
eg får dem ikke til å blåse seg opp, blir litt myke
i midten og sprø i kantan...
såååå gode og sååå enkelt :)
Takk :D Dette må prøves! Men tar det i morgen trur jeg ;)
Jeg ville ikke spist sjokolade. Jeg gjorde det, og nå sliter jeg med å bli kvitt den. :p Som i at det er vanskelig å ikke spise sjokolade. JEg MÅ liksom ha litt søtt...
Jeg ville ikke spist sjokolade. Jeg gjorde det, og nå sliter jeg med å bli kvitt den. :p Som i at det er vanskelig å ikke spise sjokolade. JEg MÅ liksom ha litt søtt...
Huffda. Da er det kanskje bra jeg ikke spiste da :D Ganske stolt av meg selv,ja!
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.