View Full Version : Maarud Dipmix


Vibeke
16-12-07, 09:21
Hei hei

Jeg er utrooolig svak for Maarud dipmix. Har lest på pakken og har jo sett at det er sukker i denne. Men er det noen som har peiling på hvor mye? Og hvor masse karbohydrater er det i en pakke blandet med rømme? Det er Holiday Dip'en som jeg da har i skapet mitt.

Kunne spist det sammen med min baconcrisp i helgene hadde vært fullkommen lykke for min del ;)

Ellers må jeg bare si tusen takk til alle sammen for ett flott forum. Jeg blir veldig motivert av å lese her. (Selv om jeg bare har vært her i 1,5 uke)

Eplekjerne
16-12-07, 10:49
Pleier alltid å gjøre det, og har ikke merket noen ting...

57 g karbohydrater står det.

kiia
17-08-11, 16:13
En pose Holiday dipmix blanda i en boks seterrømme, inneholder til sammen rett under 22,95 g karbohydrater, etter mine utregninger hvertfall ;D

marjusen
17-08-11, 16:48
Sku tro det var mulig å lage dette selv. Hmm

Kitt
17-08-11, 17:09
Sku tro det var mulig å lage dette selv. Hmm
Har prøvd, men ikke funnet den hemmelige ingrediensen, eller formelen for hvor mye av alt!
Blir grei nok dipp, men altså laaaangt fra noen Holiday!:nedfor:

mizzim
17-08-11, 18:05
rømme, natvig krydder blanding å litt sennep, det er å en god dipp..
eller rømme sukrin sukker og eddik, det ern å nam nam.. hehe

swimzy
17-08-11, 18:51
Men hadde det gått greit å bruke holliday dip med seterrømme og bruke til å dyppe grønnsaker i? som agurk, blomkål, brokoli, gulrot, tomat,selleri osv..

Kitt
17-08-11, 18:56
Men hadde det gått greit å bruke holliday dip med seterrømme og bruke til å dyppe grønnsaker i? som agurk, blomkål, brokoli, gulrot, tomat,selleri osv..
Det er mye karber, da, og dipper du gulrot blir det ekstra mye.
Jeg lager egen rømmedip og bruker ostechips (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=25629&highlight=lyst+p%E5+ostechips) som "potetgull"!:sikle:

Nerthus
17-08-11, 20:19
Hvis du liker tacodip - altså tacosmak på dip'en din, så kan du fint lage tacokrydder selv og blande med rømme eller CF :)

Husker ikke i farten oppskriften, søk opp tacokrydder på forumet så bør du finne den :)

Tone-G
17-08-11, 20:23
Det er jo nydelig å dippe i bare rømme :sikle: Overraskende godt faktisk :ja:

marjusen
17-08-11, 20:23
Hva dipper dere? Ost, grønnsaker, noe mer?

Idarull
19-08-11, 20:36
Kanskje man kan dippe baconsnacks? rett og slett!

Kitt
19-08-11, 20:39
Kanskje man kan dippe baconsnacks? rett og slett!
Å ja! Det er superdigg!:spisesnak:sikle::spisesnak

Aud Jorun
09-09-11, 14:43
Rømme med pressa kvitløk er godt. :-) og litt dill eller anndre urter oppi. ;-)