View Full Version : Mail/msn-ring?
Jeg lurte på om noen vil være med i en støttering der vi har kontakt via mail/msn?
Da kan det også være lett å få tak i noen som kan svare på spørsmål, eller hva som helst for så vidt. Der kan vi også utveksle erfaringer og støtte hverandre.
Noen interesse for det?
jeg er gjerne med! Adressen min får du ved å sende meg en PM .:heia:
jeg blir med på det! Men vil ikke legge ut email her.... kan sende på prikk da.
Jeg er i bergen nå pga noe sykdom i familien så hvis du ikke får kontakt så er det pga dette. Er tilbake på msn over helgen. :klem:
Så koselig at dere vil være med!
Send meg evt adresse på PM om dere ikke vil legge ut her. :)
Flott om dere kommuniserer mail/MSN adresser på PM. :D
Årsaken er at det finnes folk der ute som har programmer som søker opp alle mailadresser i åpne forum. Det man da risikerer med å legge ut mailadressen her er at man får boksen full av spam og virus og det som verre er.
Lykke til med gruppen:)
Jeg er i bergen nå pga noe sykdom i familien så hvis du ikke får kontakt så er det pga dette. Er tilbake på msn over helgen. :klem:
Har allerede lagt deg til. :)
:heia:
Send meg adr di på pm. :)
Blir med, men sender adresser osv nr jeg er tilbake på mine egen PC. Er på "ferie" hos min mor og her er ikke alt mitt tilgjengelig... Så mye lettere å jobbe fra sin egen...
Så kjekt at flere blir med! :)
Kan jeg få være med eller :)
Kan jeg få være med eller :)
Såklart!! :D
Heisann, de som vil være med på msn får adressen min ved å sende en pm
Ha en god dag. :klem:
Jeg vil også gjerne være med. Har sendt PMer til alle som har vist interesse hittil i tråden. Fint tiltak sma :)
Så koselig at flere vil være med! :heia:
Nå har jeg fire i gruppen min. Hvem mangler jeg?
Jeg vil veldig gjerne være med:) sender PM til SMA nå jeg:)
Jeg vil veldig gjerne være med:) sender PM til SMA nå jeg:)
:heia:
Jeg vil også være med! :)
Nå har jeg lagt til sma og Philippa, men mangler dere andre.
Send meg en pm da vel!
Vi chattes!
:)
Kan de jeg har lagt inn på msn sende en pm om hvem som er hvem? Har to med samme navn og det forvirrer jo litt ;)
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.