View Full Version : Brus søtet med sucralose?

Calvin
08-04-08, 12:24
Hvilke(n) brus er søtet med sucralose?
Var innom butikken i dag, og det aller meste er søtet med aspartam, og det vil jeg jo helst ikke ha i meg for mye av.

Så forøvrig at Cola-Light var søtet med sucralose, men den smaker ikke spesielt godt synes jeg, så om det er mitt eneste alternativ så lar jeg heller være.

Gerd
08-04-08, 12:29
Jeg var heller ikke så glad i cola light. Men jeg drikker bare et glass en sjelden gang :ja: Holder meg til vann, for det er godt ;)

Ellers så vet ikke jeg om det er andre typer brus som er søtet med sucralose :)

jeef-micro
08-04-08, 13:02
Er nok bare cola light ja... Jeg drikker litt colalight, siden det er den som har sucralose i seg, og syns den er bedre en andre light.colabruser...

Calvin
08-04-08, 13:11
Nei og nei.... usj og æsj.
Men det er lov med et lite glass med Cola Zero i blant, ikke sant?
Denne induksjonen er drepen for meg som er godisavhengig sjokoholiker på min hals, merker jeg.

Hedda:)
08-04-08, 13:23
Det er bare Cola Light, ja. :ja: Passer meg bra, siden det er min favorittbrus. :)

nellie
08-04-08, 13:30
Denne induksjonen er drepen for meg som er godisavhengig sjokoholiker på min hals, merker jeg.
pass på å få i deg nok fett og mat, så går det over..

Marita
08-04-08, 13:45
mmmmnam cola light <3 :D

Calvin
08-04-08, 14:01
pass på å få i deg nok fett og mat, så går det over..
Er flink til å spise, og få i meg nok fett, så det skal nok gå bra tenker jeg. Det er vel verst disse aller første dagene.

nellie
08-04-08, 14:13
Er flink til å spise, og få i meg nok fett, så det skal nok gå bra tenker jeg. Det er vel verst disse aller første dagene.

det er nettopp det det er! etterhvert så mister du sug og det er så DEILIG!
Og absolutt verdt litt slit i førsten;)