Jeg kjøpte soya mel idag, det er 20 g karbohydrater pr 100 g. Jeg lager noen lapper nå, å har 3 ss soyamel i røren. Jeg ble litt usikker på om det er karbovennlig mel. Er det noen som har erfaring med det?
Det kostet 13 kr for en pose med 250 g..
synes det var litt for høyt jeg.. bruker soya protein ....
Ja, det virker litt høyt, men jeg kan umulig ha bruklt mer enn 10 g soyamel i røra, å det er jo bare 2 karbohydrater..
Jeg må nok vurdere å bytte melet.. :)
tror det er best at du bytter det ut ja ;) 1 ss vanlig mel veier hvertfall ca 9-10g... fort gjort dette...
Det soyamelet jeg kjøpte på helsekosten var det bare 3 karber i 100 gram :)
virker hvertfall myye bedre :D
du kan bruke litt, men det smaker og lukter py...prottispulver bedre...
Det soyamelet jeg kjøpte på helsekosten var det bare 3 karber i 100 gram
Samme her, Impulsiw. Det var da rart at det skulle være sånn forskjell? Har du forresten brukt det til noe? Jeg har ikke. Lurer på hvordan det reagerer i feks vaffelrøra, i forhold til JBK
Det har jeg prøvd. Vaflene blir tettere og tykkere.. Med mye vanlijesukker, smør og kardemomme smaker det digg :sikle:
Lenge siden jeg har hatt vafler nå da. Prøver å slutte ;) Men det er jo forskjell på en gang i blandt og annen hver dag da...
Jeg har brukt det i BRØD blandt annet. Det blir godt... du finner oppskrift på brødlinken.. anbefales :D
Nais! Spiser nemlig omelettvafler nå :) De er gode, men må nesten spises med skje!