Armagedon
13-07-08, 07:16
Har fått oppleve dette med å gå i ketose, værtfall tror jeg det det selv...
HAdde på fredag en periode midt på dagen da jeg kaldsvettet,frøys, holdt på å kaste opp m.m samme kveld hadde jeg utslag på 10 på stixen...
Men i går å i dag så har jeg ikke hadd utslag på mer en 5.. vet dette bare er en indikator,meeeen.. :confused:
Setter opp måltidsplanen min for fredag og lørdag her.. så kan kanskje noen av dere kloke hoder se å evaluere meg litt?
FREDAG:
Salat (isberg,paprika,agurk, litt olje og 4 cherrytomater, ost og skinke)
Salat (samme sort=)
ca 40 g blomkål og 20 g brokkoli
MASSE vann!
Biff,svinekjøtt stekt sammen med løk og paprika. bearneis-saus fra fjordland og salat.
50-80g spekeskinke.
LØRDAG:
Spekeskinke og 3 jordbær
Salat (samme som over,olje)
Grillet flintsteik og salat med agurk og tomat
masse vann
litt spekeskinke til kvelds..
I natt har jeg kaldsvettet og hadd en hodepine av dimmensjoner!!! varte i 2-3 timer.. (til jeg klarte å sovne igjen :P)
ser dette bra ut eller?
HAdde på fredag en periode midt på dagen da jeg kaldsvettet,frøys, holdt på å kaste opp m.m samme kveld hadde jeg utslag på 10 på stixen...
Men i går å i dag så har jeg ikke hadd utslag på mer en 5.. vet dette bare er en indikator,meeeen.. :confused:
Setter opp måltidsplanen min for fredag og lørdag her.. så kan kanskje noen av dere kloke hoder se å evaluere meg litt?
FREDAG:
Salat (isberg,paprika,agurk, litt olje og 4 cherrytomater, ost og skinke)
Salat (samme sort=)
ca 40 g blomkål og 20 g brokkoli
MASSE vann!
Biff,svinekjøtt stekt sammen med løk og paprika. bearneis-saus fra fjordland og salat.
50-80g spekeskinke.
LØRDAG:
Spekeskinke og 3 jordbær
Salat (samme som over,olje)
Grillet flintsteik og salat med agurk og tomat
masse vann
litt spekeskinke til kvelds..
I natt har jeg kaldsvettet og hadd en hodepine av dimmensjoner!!! varte i 2-3 timer.. (til jeg klarte å sovne igjen :P)
ser dette bra ut eller?