View Full Version : Litt Fedon-spørsmål
lykkeliten
12-08-08, 23:33
Heisann:)
Jeg lurer på å begynne på Fedon snart,har gått på ketolyse i fire mnd,men har hatt dårlig vektnedgang og er sikkelig matlei nå:rolleyes:
Skal melde meg inn i treningsstudio i morgen da:D
Var inne på nettbutikken til Fedon å kikket litt,lurer på å kjøpe en av bøkene hans,noen som annbefaler en god bok for en nybegynner på fedon kosthold?
Så lurte jeg på om det er lov å spise smootie laget av bær på Fedon?
Ha en fin kveld :klem:
Trolljenta
12-08-08, 23:35
Fedon's metode og oppskriftsboken er grei å ha i bokhyllen.
Og ja, du kan spise bær.
lykkeliten
12-08-08, 23:53
Takker for svar:) Da skal jeg bestille dem:)
Er det lov å spise makrell i tomat på fedon?
Trolljenta
13-08-08, 00:08
Ja, det står på menyforslagene i Fedons metode, så det kan du spise.
lykkeliten
13-08-08, 00:16
Flottings:D Da gleder jeg meg til å begynne på et litt mer varriert kosthold og trening:D
Heisann:)
Jeg lurer på å begynne på Fedon snart,har gått på ketolyse i fire mnd,men har hatt dårlig vektnedgang og er sikkelig matlei nå:rolleyes:
Da er vi jammen flere... :p
*Juhu*.... enda en som er lei ketolyse.... :o Er frem og tilbake hver dag om jeg skal hoppe over på Lindberg.... hmmm.....
Har dere startet allerede?
Forsøker på lindberg jeg og!!
Jeg tror også jeg skal "konvertere" fra ketolyse til fedon! Steike - bra vi er flere som er.. fettlei! :p
Jeg er ikke fettlei jeg :o synes det eeeer så godt med smør, men Fedon kommer etterhvert for meg og for jeg savner variasjon i maten!!! Men ikke før jeg har gått ned en 14 kilo til da.....
Jeg er ikke fettlei jeg :o Ikke jeg heller :o Så det blir den vanskeligste utfordringen for meg... å ikke spise like mye fett som jeg liker/er vant til nå. Men veid opp med det at jeg føler det blir litt mer variert og ikke så strengt, så tror jeg nok det blir verdt det :ja:
Jeg tror jeg blir å starte så snart jeg får kloa i boka og får lest den... Var overalt her i byen igår for å kjøpe den, men ingen som hadde den inne :(
lykkeliten
31-08-08, 18:35
Lenge siden jeg har vert her nå:DFinner ikke boken jeg heller,virker som om det er ingen som har Fedon bøker lenger?:rolleyes:Får bestille på nettet:)
Men,iallefall,jeg kooooser meg med Fedon mat:) Har ikke veid meg på leeeenge,men kroppen føles bedre. Har vert litt uforsiktig med maten i det siste,syndet litt for mye med "lovlige" ting:) Men i morgen skal jeg finne frem trenings skoene og dra meg på trenings studio,gleder meg:D
Jeg fant igår! De har EN bok igjen på notabene på moholt storsenter.. hehehe.. go go go :p
lykkeliten
03-09-08, 14:58
Orker ikke å busse heeeelt opp til Moholt:p
Hahaha, ok :p Men nede i midtbyen fant ikke jeg noe i allefall..sjekka norli, ark'ene og den libris eller hva det nå er :p
Orker ikke å busse heeeelt opp til Moholt:pBor ikke du ved Lerkendal? :knegg: God trim og gå ;)
lykkeliten
05-09-08, 07:20
Hehe,er så lite kjent i byn,at jeg aldri hadde funnet frem tror jeg:pNesten ved lerkendal bor jeg,tempe:)
Photobscura
05-09-08, 08:01
Jeg kjøpte min fra Tanums nettbutikk litt billigere enn i butikken og med bare 25 kr i frakt, den var i postkasssa mi etter bare fire dager:
http://www.tanum.no/product.aspx?isbn=8205354960&adwords=titler-limbo&gclid=CKuctdr8w5UCFRdqQgodT0AZjA
Ellers så har han kommet med en ny, lettfattelig bok basert på den første boka, se her (https://www.drlindbergs.no/page/index.php?structid=234&joinid=7979&parentid=218).
Også boka Barn i Balanse (https://www.drlindbergs.no/page/index.php?structid=234&joinid=7980&parentid=218) kan være kjekk for de med barn, for da blir fokuset på hele familien, og det skader jo sjelden... :p Oppskrifter og tips også for voksne der.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.