View Full Version : Dere med rockering ...

MoaMoa
09-09-08, 13:20
Hvordan trener dere? Jeg trener kun rundt midjen, og trener man noe annet enn magen da?

Hvordan trener dere elles i så fall?

Gerd
09-09-08, 14:19
http://www.rockeringer.no/

Sitat:

Nå er de tilbake, med en ny "vri". Tunge, polstrede rockeringer er et flott treningsverktøy som styrker musklene i midjen og hoftene, baken og beina.

Hvordan bruker du din Innersvingen Rockering?
Mange av de som prøver en Innersvingen Rockering, oppdager at de kan "rocke og rolle" på første forsøk. Dette er helt forskjellig fra gammeldagse, lette plastringer, som kunne være ganske vriene å få fart på.

1. Stå med føttene ca. 50 cm fra hverandre, en fot (litt) fram, og tærne vendt litt utover, slik at kroppen kjennes stø og balansert.

2. Hold ringen parallelt med gulvet, fast inn mot ryggen. Øv på å svinge den fra side til side med armene, mens du holder den vannrett.

3. Spinn ringen med en bestemt bevegelse, mens du beveger kroppen frem og tilbake eller fra side til side, slik at ringen holder seg vannrett rundt midjen.

Michelin
09-09-08, 14:20
Det eneste rockeringen min trene, e lattermusklan til min 6 år gamle datter:rodme:

Gracella
15-09-08, 08:40
Det eneste rockeringen min trene, e lattermusklan til min 6 år gamle datter:rodme:

Jeg kan bare "rocke" en vei, he, he. Jeg fikk litt hakeslepp da jeg fikk vite at man skal rocke begge veier for å trene symmetrisk.
Det går bare ikke :eek:, ringen ramler rett ned, det er helt rart...:D