View Full Version : Hvor selges produktene fra Heistad?


mam
16-10-04, 12:50
Det nevnes stadig at Heistad har desserter med lavt karboinnhold. Hvor selges de?

Musti
16-10-04, 12:54
Heisann

Kjøper min Heistad på Meny jeg.
Geleen har 0 karbo, sjokoladepudding og vaniljesaus har litt karbo, men de har jeg ikke prøvd ut enda. Fromagen du kan lage av geleen er bare heelt nydelig :p
Så god atte ;)

Nille
16-10-04, 15:43
Har sett Heistad produkter på Rimi også !NB De er søtet med aspartame, så hvis du får søtsug eller blir mer sulten etter å ha spist er det lurt å ikke spise for mye ! De er så innmari gode atr det er vanskelig å stoppe !!:p

Iset
16-10-04, 16:18
De har i Coop butikkene. Jeg kjøper på Obs!
De er i poser, ikke esker. Og så står de der med de andre geleene. Tror jeg har sett dem i nesten alle butikker....

mam
16-10-04, 20:53
Det var jo kjempemange steder å lete! Jeg må bare huske på det neste gang jeg er i butikken! :p Jeg har klart å kutte nesten all Fun light drikkingen, så jeg tåler vel litt aspartan en gang imellom.

Den 21/10 åpner Ica storbutikk på hjemveien fra jobben. Blir lett å sykle innom der og finne mye godt til salat og sånt. Det gleder jeg meg til. REMA har ofte ikke reddik engang.

Marianne
07-11-04, 14:46
Jeg har kjøpt dem på Maxi matbutikk.


Marianne

Simba
24-11-04, 22:26
Hvis noen blir fristet av ananas, lime og sitron smak, kan Confecta friste med fortreffelige og smaksrike geler.. De selges på Maxi og Ultra (iallefall i Trondheim)..
De er absolut smaksopplevelsen, det garanterer jeg...
0,3 gram karbohydrater pr. 100 gram ferdig vare. Søtstoffet er aspartam.

;) Løp og kjøp

Gir
24-11-04, 22:52
De selges på Maxi og Ultra (iallefall i Trondheim)..


Og på Obs på city syd:)

snoopygirl
06-01-05, 20:21
hallo

jeg pleier å kjøpe geleen og sjokolade mosseen på enten coop eller spar mat og cc mat..har ikke sett den noe annet sted jeg..den moseen er kjempe kjempe god.geleen også.............håper du får tak i det da..



kos fra snoopygirl

Labomba
01-04-09, 18:01
Hm, finner bare med bringebær, men det må da finnes andre??

Idamor
17-02-10, 21:25
Hei!
Jeg har sett etter Heistad produkter den siste uka på Rema, Kiwi, Mega her hvor jeg bor, samt Meny på Oslo City. Uten å finne noenting... Er det bare meg som er blind?

Jabba
17-02-10, 21:27
De finnes på MEGA i Rogaland iallefall

Maja
17-02-10, 22:01
Vil bare opplyse om at da jeg skulle kjøpe Heistad bringebærgele i dag, fikk jeg beskjed om at det er gått ut av Heistad sitt sortiment fra 1.feb-10. Det synes jeg er synd, for den har jeg brukt mye.

Jabba
18-02-10, 11:44
Bringebærgelen er på vei ut ja - det fikk jeg også beskjed om!

camryn
18-02-10, 12:06
Nei så kjipt!
Og det er det einaste heistad produktet eg har funne i det heile tatt... typisk.
:(

Hannehk
18-02-10, 13:02
finner heller ikke heistad syltetøy på Meny lengre...... men jeg får prøve å se på Mega da...

Lunia
27-02-10, 08:38
Fikk beskjed om at Toro som har tatt inn Heistad sine produkter har stoppet med det,selv skal jeg ta kontakt med firmaet bare for å høre om de evt blir solgt et annet sted siden de har trukket alt fra butikkene.Trodde det solgte som hakka møkk jeg men...

Nille
27-02-10, 16:49
Det er tomt for Heistad Bringebærgele på både Meny Hillevåg og Ultra i Stavanger. Helgø har 5 poser igjen pr. kl. 1400 i dag :)

Siren
27-02-10, 18:16
Det er tomt for Heistad Bringebærgele på både Meny Hillevåg og Ultra i Stavanger. Helgø har 5 poser igjen pr. kl. 1400 i dag :)
Kjøpte en del geleer(hadde ihvertfall jordbær) og sjokopudding/ vaniljesaus på Helgø, Kvadrat, hadde mye igjen der når jeg var innom! Tror de har på Ica- Gausel og.

Imrhien
09-04-10, 07:12
Fikk beskjed om at Toro som har tatt inn Heistad sine produkter har stoppet med det,selv skal jeg ta kontakt med firmaet bare for å høre om de evt blir solgt et annet sted siden de har trukket alt fra butikkene.Trodde det solgte som hakka møkk jeg men...

Stoppet med bringebærgeleen, eller alle produktene? Finner ikke noen ting noen steder jeg.. Hadde så lyst på syltetøy på vaflene.
Er det evt noen som vet om det er noen i Trondheim som fortsatt selger/har igjen?

Viclin
09-04-10, 08:57
Meny har ikke Heistad gele lenger, i alle fall ikke den her.

Kitt
09-04-10, 08:58
Ikke Meny i Asker sentrum heller! :eek::nedfor::_oppgitt::hylgrine:

Hannehk
09-04-10, 10:26
Har ikke sett dem på noen Menyer i det siste...

Maja
09-04-10, 22:20
Det er helt slutt på alle Heistad-produktene. Jeg ringte rieber&sønn (Toro) for en tid tilbake og spurte. Det solgte så dårlig, så derfor har de tatt det helt ut av produksjon. Dessverre.

Gele kan man lage av FunLight og gelatin
Lerum har et syltetøy med 80% bær som er søtet med sucralose. Karbohydratinnholdet er ganske lavt hvis man trekker fra sukkeralkoholer som står oppgitt.

lisamo
15-04-10, 18:05
når jeg ikke gikk på denne lavkarbo dietten så så jeg de merkene mye på coop obs,
men nå finner jeg dem bare på helsekosten ;)

Sisteinnsats
29-04-10, 21:26
Nå har jeg nettopp smakt Heistadgeléen, og jeg må si at Confecta sin ananasgelé er MYYYE bedre! :cool:

Jeg har kjøpt noen pakker til med Heistad gelé, sjokoladepudding og vaniljesaus, og skal definitivt prøve å lage moussen med geléen og krem, men ellers er jeg i grunnen ikke veldig lei meg for at produktene går ut.
Confecta sin er goood! :D

Mear
30-04-10, 05:55
Fant heistad tyttebærsyltetøy i butikken i dag, siste Heistadproduktet de hadde igjen. :D Superfornøyd, har nettopp oppdaget ovnsbakt tyttebærmarinert laks, NAM, men det vanlige syltetøyet har jo så mye sukker. Det så litt pussig ut, men får håpe det smaker tyttebær ihvertfall. :)

Gracella
30-04-10, 10:45
Det er helt slutt på alle Heistad-produktene. Jeg ringte rieber&sønn (Toro) for en tid tilbake og spurte. Det solgte så dårlig, så derfor har de tatt det helt ut av produksjon. Dessverre.

Først Anton Berg sin nydelige, sukkerfrie sjokolade, og nå Heistad sine produkter....:mad:
Vel, de har ikke akkurat brukt mange kronene på å markedsføre seg. Man har jaggu måttet lete nøye i butikkene for å finne de, men dette var trist.
Likte syltetøyene deres, jeg da.

anetteandersen
16-06-10, 17:13
Hei hei! Heistad har sluttet å produsere Sjokoladepudding pulveret:( MEN! fortvil ikke! Eldorado har kommet med et tilsvarende produkt. Kjøpte på meny i dag, og den er nydelig! Koster rundt 20 kroner. Da får du 5dl deilig sjokoladepudding med bare 8g karbo pr hundre. Det går an en lørdag i mnd..... Du kan også lage sjokoladekremen de tipser om. Jeg har fryst den i fleksible store muffinsformer. Tar de ferdig fryste "ismuffinsene" og legger i brødpose. Ta opp litt før du vil kose deg... nam nam- deilig is/sjokolademousse. Det som er fint med sjokoladepuddingen er at den ikke smaker juks. Jeg syns nemlig at gelepulveret smaker veldig kunstig. Eldorado lager også tilsvarende vaniljesaus som også smaker godt.

marikarbo
17-06-10, 22:37
Eldorado har jordbær og bringebærgele med under 1 karb per 100 gram
ferdig gele. Har nettopp brukt den i en nydelig ostekake som jeg snart skal legge ut oppskriften på

Jabba
18-06-10, 10:25
Kan man kjøpe CONFECTA i vanlig butikk*?

Kitt
18-06-10, 12:51
Vet de har det på Meny og Ultra i hvert fall!
Har ikke sett det på Rema eller Rimi, da!:p

snitzel68
18-06-10, 14:27
De fleste butikkene har nå tatt bort Heistad sin gele, har spurt både på Mega, Coop obs og Meny, men fant Eldorado sin på Meny og skal prøve meg på ostekake for første gang i morgen.

Solvory
18-06-10, 20:30
Heistad har sluttet å produsere Gele, Sjokoladepudding og Vaniljesaus. Så finner du det i butikken nå er det bare restlageret som selges. Men derimot har Eldorado begynt å produsere dem. Har funnet sjokoladepudding og vaniljesaus fra Eldorado på Meny, men er jo litt karbo i dem da. De skulle ta inne gelen på Meny her jeg bor da jeg spurte etter den. Den er uten karbo og da er det enkelt å lage fromage.

EmilyB
21-06-10, 20:37
De produktene som heistad tidligere førte som bringebærgele, jordbærgele, vaniljesaus og sjokoladepudding uten sukker er det nå Eldorado som fører. De smaker akkurat det samme.
Har sett dem på Meny og Ica.

Se også denne tråden:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=33374

loone
24-06-10, 23:55
Nå har Price Club i Krokstadelva tilbud på Heistad bringebærgele, 7 kr. pr pose. Var endel igjen idag i alle fall, så løp og kjøp! Jeg kjøpte 60 poser :D
Tilbud på vaniljesausen også, men husker ikke om den kostet mer/mindre.

mamma87
25-06-10, 11:50
60 poser =o hehe,du altså:)

loone
25-06-10, 11:53
Hehe, skal gi litt til foreldrene mine ogsånt:p
Har jo akkurat fått igjen på skatten, da brenner pengene:D <3