View Full Version : Føler meg dåååårlig!
fagremøy79
09-01-09, 14:47
ufff er på dag to på ketolyse å føler meg mildt sagt dårlig:(
skjelver,svetter(kaldsvetter)og er småkvalm....føler meg sulten selv om jeg spiser mye,og musklene er helt gele....:hylgrine:
hvor lenge vil dette vedvare??? har alle disse symtomene??? har foresten sprunget på do masse så det er vell en del veske som skal ut,har gått ned 1 kg siden i går!!!!:D
Det er helt vanlig, det går over, og det er også helt normalt
å løpe på toalettet..
:klem:
Dette er som sagt over her helt normalt og det går fort over :) Hold ut!
Og ta deg en osteblings om det river. Husk vann og magnesium!
Føler med deg for jeg er der jeg også.
Det vil si jeg føler meg litt bedre i dag.
Var bare noen få dager som var skikkelig ille.
fagremøy79
09-01-09, 15:34
tusen takk for mange svar:)
kjempe kjekt å kunne spørre noen som har vert gjennom det samme før tidligere og som skal /er på samme steg i dietten som meg så jeg får tilbakemeldinger om dette er normalt og om det gir seg snart...:) biter tenna sammen videre:)
Det går over:) Etter 4. dagen pleier jeg og bli duracellkanin. Ser støv overalt og mye som må gjøres. Eneste som stopper meg er poden som også krever sitt:rolleyes: Men det er deilig og strutte av energi da,men så skal det være sagt at pc i hjemmet stjeler en del av energien,og hvertfall tiden..
Det går over:) Etter 4. dagen pleier jeg å bli duracellkanin. Ser støv overalt og mye som må gjøres.
Jeg også. :D Deilig når ketoseenergien kicker inn. Men noen kan nok bli ganske dårlige de første par dagene ja. Husk at du er på avvenning - kroppen skal avgifte seg fra alle karboene den er vant til å få. Den protesterer litt i noen dager da ja. :ja:
Hold ut, det er verdt det!
Gå en lang tur så du blir varm.
Dette styrker deg både psykist og fysisk, endorfiner gjør veldig godt for kroppen :-)
Ubehaget blir ofte mye bedre.
fagremøy79
14-01-09, 14:19
ja tror jeg skal prøve å å meg litt mere turer,frisk luft hjelper på vanligvis om man føler seg litt uggen:)
skader ikke å mosjonere hvertfall:ja:
Bit tenna sammen, Fagre møy, det går over etter en fire-fem dager på det verste. Men det er jæ...lig mens det står på ja... :(
Jeg jobber med rehab av rusmisbrukere, og har egentlig funnet ut at det å slutte med karbohydrater gir samme slags abstinenssymptomer som når man slutter med diverse narkotiske stoffer. Samme symptomene som du skriver om øverst i tråden ja. :ja: Skremmende men sant. Derfor tror jeg at sukker og karbohydrater i store mengder egentlig er skumle giftstoffer som forgifter kroppen vår. Det er bare å se på avvenningsprossessen det.
God bedring-klem :klem:til deg, fra Nic
fagremøy79
14-01-09, 14:32
oj...:eek:det er litt skummel å tenke på..... men det er som du sier kroppen sin måte å kvitte seg med "giften"
begynner heldigvis å føle meg bedre nå:)
Glad for at du føler deg bedre! :klem:
Ikke sant, det er de samme symptomene?! Hvis du tenker på filmer du kanskje har sett, hvor narkomane ikke får i seg stoffet sitt?
Kaldsvette, hodepine, skjelvinger, beina som gele, kvalme...
Jau. Sukker er en skummel jæ... :eek:
fagremøy79
14-01-09, 18:32
ja det er helt sikkert:utenutryk heldigvis så vil ting bli supert etterhvert...(regner jeg med):)
er mer som en karbo junkie,men klar for å bli nykter:stortsmil
tusen takk for støttende ord og klemmer:klem:
fagremøy79
21-01-09, 01:21
tjoho!!!!!:D Føler meg i stor form!!! nå begynner energien å komme tilbake, bare litt svetting igjen,men pytt pytt.....
Hurra dette er gøy:lol:
fagremøy79
22-01-09, 16:09
jepp et er deilg:heia:
Heisann, er ei jente som må ta av 20 kg etter tvillingsvangerskap. lurer fælt på hva ketylose er??
Heisann, er ei jente som må ta av 20 kg etter tvillingsvangerskap. lurer fælt på hva ketylose er??
Da kan du lese her: http://www.ketolyse.no (http://www.ketolyse.no/)
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.