View Full Version : Atkins Baking mix


Solferino
27-10-04, 14:21
yuhu måtte bare få det ut liksom:eek: . Den var litt dyr 135,- for 500 gram og gav 3kh pr. 100 gram, det var vel ikke så ille eller:confused: . Nå ser det ut til at bursdager og julen er reddet:D

Solferino
27-10-04, 14:27
yuhu måtte bare få det ut liksom:eek: . Den var litt dyr 135,- for 500 gram og gav 3kh pr. 100 gram, det var vel ikke så ille eller:confused: . Nå ser det ut til at bursdager og julen er reddet:D argh det skulle jo stå at vi har fått den på helsekosten vår skjønner vel ingenting dere nå:confused: forsvinner vettet med fettet eller, det er jo noe som heter dum og deilig også er jeg blond i tillegg:p . Huff denne måten å spise på gir meg så alt for mye energi, noe jeg ikke trodde var tilegnet meg for et par uker siden:) har ikke funnet så mye å bruke den på enda (dette er jo et nytt fenomen) og da blir det kanskje mye rar skriving her inne. Men hold ut jeg tror det går over snart.:cool:

nalana
27-10-04, 14:37
Er denne helsekosten din en del av en kjede, i tilfelle hvilken? Kanskje vi andre kan finne den også:)

HP
27-10-04, 14:57
Kinsarvik Naturkost i Bergen? :snill:
De har i alle fall - driver egenimport... ;)

Solferino
27-10-04, 18:37
Kinsarvik Naturkost i Bergen? :snill:
De har i alle fall - driver egenimport... ;) Og naturligvis på Øyrane torg:) , den heter Naturligvis aner ikke om de er en del av en kjede men det står HD nede i hjørnet og jeg tror det står for Helsekostbransjens Detaljistforbund hvis det sier dere noe:confused:. P.S nå har jeg vasket huset og badet lillegutt så jeg er litt roligere nå:p

HP
27-10-04, 18:38
Kinsarvik Naturkost er Naturligvis i Bergen. :)

Solferino
27-10-04, 21:15
Kinsarvik Naturkost er Naturligvis i Bergen. :) Mener du at det er samme kjeden eller er jeg helt på bærtur nå:confused: Øyrane torg er I Arna så det er nærmere for meg men det er litt artig å vite nå når jeg er blitt litt sånn sunn på si, kan du si:eek:

Nille
27-10-04, 23:10
yuhu måtte bare få det ut liksom:eek: . Den var litt dyr 135,- for 500 gram og gav 3kh pr. 100 gram, det var vel ikke så ille eller:confused: . Nå ser det ut til at bursdager og julen er reddet:D
Tror du skal prøve den ut FØR du begynner på julekakene.......den smaker visst ikke helt bra sies det. Jeg har to bokser i skapet og har ikke åpnet dem enda....:o

HP
27-10-04, 23:50
Mener du at det er samme kjeden eller er jeg helt på bærtur nå:confused: Øyrane torg er I Arna så det er nærmere for meg men det er litt artig å vite nå når jeg er blitt litt sånn sunn på si, kan du si:eek: Jeg vet hvor Øyrane Torg er... :p Gratulerer med god Helsekost forretning! :ja:

Jeg har vært stamkunde der noen år, men det var en god stund får jeg så noen som helst nytte i en helsekostbutikk... :snill:

Karin
29-10-04, 14:56
Jeg har en boks i mitt skap, og den er heller ikke prøvd enda. Noen som har smakt den?

Nille
29-10-04, 20:13
Ja, halloooooooo ! Er det noen her inne som har prøvd ??? :snill:

Solferino
04-11-04, 12:59
Ja, halloooooooo ! Er det noen her inne som har prøvd ??? :snill: mei nei kommer aldri så langt at jeg får prøvd:(