Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Atkins Baking mix

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 27-10-04, 14:21   #1
Solferino
Medlem

Solferino sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: I et blått flott hus
Alder: 49
Solferino er ny på veien

Atkins Baking mix

yuhu måtte bare få det ut liksom . Den var litt dyr 135,- for 500 gram og gav 3kh pr. 100 gram, det var vel ikke så ille eller . Nå ser det ut til at bursdager og julen er reddet

Solferino er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-10-04, 14:27   #2
Solferino
Medlem

Solferino sin avatar

Solferino er ny på veien
Cool

Opprinnelig lagt inn av Solferino

yuhu måtte bare få det ut liksom . Den var litt dyr 135,- for 500 gram og gav 3kh pr. 100 gram, det var vel ikke så ille eller . Nå ser det ut til at bursdager og julen er reddet

argh det skulle jo stå at vi har fått den på helsekosten vår skjønner vel ingenting dere nå forsvinner vettet med fettet eller, det er jo noe som heter dum og deilig også er jeg blond i tillegg . Huff denne måten å spise på gir meg så alt for mye energi, noe jeg ikke trodde var tilegnet meg for et par uker siden har ikke funnet så mye å bruke den på enda (dette er jo et nytt fenomen) og da blir det kanskje mye rar skriving her inne. Men hold ut jeg tror det går over snart.

Gammel 27-10-04, 14:37   #3
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Er denne helsekosten din en del av en kjede, i tilfelle hvilken? Kanskje vi andre kan finne den også

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 27-10-04, 14:57   #4
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Kinsarvik Naturkost i Bergen?
De har i alle fall - driver egenimport...

Gammel 27-10-04, 18:37   #5
Solferino
Medlem

Solferino sin avatar

Solferino er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av HP

Kinsarvik Naturkost i Bergen?
De har i alle fall - driver egenimport...

Og naturligvis på Øyrane torg , den heter Naturligvis aner ikke om de er en del av en kjede men det står HD nede i hjørnet og jeg tror det står for Helsekostbransjens Detaljistforbund hvis det sier dere noe. P.S nå har jeg vasket huset og badet lillegutt så jeg er litt roligere nå

Gammel 27-10-04, 18:38   #6
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Kinsarvik Naturkost er Naturligvis i Bergen.

Gammel 27-10-04, 21:15   #7
Solferino
Medlem

Solferino sin avatar

Solferino er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av HP

Kinsarvik Naturkost er Naturligvis i Bergen.

Mener du at det er samme kjeden eller er jeg helt på bærtur nå Øyrane torg er I Arna så det er nærmere for meg men det er litt artig å vite nå når jeg er blitt litt sånn sunn på si, kan du si

Gammel 27-10-04, 23:10   #8
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Tror du skal prøve den ut FØR du begynner på julekakene.......den smaker visst ikke helt bra sies det. Jeg har to bokser i skapet og har ikke åpnet dem enda....

Gammel 27-10-04, 23:50   #9
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Mener du at det er samme kjeden eller er jeg helt på bærtur nå Øyrane torg er I Arna så det er nærmere for meg men det er litt artig å vite nå når jeg er blitt litt sånn sunn på si, kan du si

Jeg vet hvor Øyrane Torg er... Gratulerer med god Helsekost forretning!

Jeg har vært stamkunde der noen år, men det var en god stund får jeg så noen som helst nytte i en helsekostbutikk...

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 29-10-04, 14:56   #10
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Alder: 69
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Jeg har en boks i mitt skap, og den er heller ikke prøvd enda. Noen som har smakt den?

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-10-04, 20:13   #11
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Ja, halloooooooo ! Er det noen her inne som har prøvd ???

Gammel 04-11-04, 12:59   #12
Solferino
Medlem

Solferino sin avatar

Solferino er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Nille

Ja, halloooooooo ! Er det noen her inne som har prøvd ???

mei nei kommer aldri så langt at jeg får prøvd

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Atkkins Nutritionals Clashes With Atkins Philosophy Nille Nyheter / media 7 30-07-04 15:27
Atkins Warns Consumers About Low-Carbohydrate Product Frenzy HP Nyheter / media 0 18-04-04 12:06

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:32.