View Full Version : Rar sultfølelse

Aphrodithe
12-01-09, 21:09
Jeg begynte så smått på lørdag, men skikkelig i dag. Eller, kall det hva dere vil, jeg gjør et forsøk iallefall, hehe :rolleyes: Jeg vet enda ikke helt hva jeg skal følge, men nå i starten vil jeg bare prøve meg fram litt, blir vel gjerne Atkins.

Iallefall, jeg føler meg så merkelig sulten, hele tiden nesten. I går kveld når jeg la meg, ble jeg plutselig så svimmel og rar i magen når jeg lå i senga. Og jeg brukte mange timer på å sovne. Jeg sovner vanligvis på null komma niks. Hadde spist kvelds ca 4 timer før.

Har bestandig vært en sukkerjunkie, og spist godteri daglig omtrent. Har hatt et stort sug for slik. Nå har jeg ikke spist noe slikt på et par dager. Tror dere det er derfor? Ellers syns jeg at jeg spiser godt, og jeg er ikke sulten-sulten, men bare rar sulten... :rolleyes:

En tilvenningssak kanskje?

Gerd
12-01-09, 21:10
Det kan nok være sukker-abstinenser :ja:

Sulphur
12-01-09, 21:17
Jeg blir også sånn på dag 2-3. Ulvehunger uten like. Det føles som jeg kan gå løs og gnage på hva som helst. Skikkelig karboabstinenser.

Areola
12-01-09, 23:09
Tar du vitamintabletter? Ta de sammen med mat.
Eller har jeg opplevd å få den følelsen om jeg har spist mye fett og lite annet på tom mage.

Aphrodithe
14-01-09, 15:30
Takk for svar :)

Jeg skal kjøpe vitaminer iallefall.
Har ikke vært så ille i dag kjenner jeg med den rare følelsen, men har veldig vondt i hodet i dag. Går vel over igjen tenker jeg :)

Det beste av alt er vel at jeg ikke har søt-sug what so ever :D

sma
14-01-09, 15:36
Du må nok regne med litt vont i hodet når du "detoxer". Dette vil gå over så bare hang in there! :heia:

Aphrodithe
14-01-09, 15:38
Næmmen heisann :D

Ja, jeg skal holde ut, ingen tvil om det! :D

sma
14-01-09, 15:41
Næmmen heisann :D

Ja, jeg skal holde ut, ingen tvil om det! :D

Ha! Var det jeg trodde! Så kjekt at du har funnet veien hit da! :klem:

Aphrodithe
14-01-09, 15:45
Hihi, det er meg ja :) Moro å ha kjentsfolk her inne :) Bra forum dette, hadde aldri klart det uten tror jeg, hehe.

Sulphur
14-01-09, 16:44
Det er mammakrokenfolk, ja? ;)

Budeia
14-01-09, 18:08
Syns jeg ante det ja. "sma" lurte jeg på sist jeg var her.:D
Heisann sveisann, mamaria velger annet nick her.;)
Ellers, jeg har ikke pleid å være sulten, egentlig, kanskje spise litt tettere opptil når du legger deg?

Aphrodithe
14-01-09, 20:03
Hei :D Deg er jamen lenge siden jeg har "sett", hehe. Håper alt er fint med deg og gutta boys :D

sma
14-01-09, 22:29
Syns jeg ante det ja. "sma" lurte jeg på sist jeg var her.:D
Heisann sveisann, mamaria velger annet nick her.;)

Jasså du? Ulv i fåreklær altså ;) :D

Kult at vi er noen stykker som kjenner til hverandre da! :syklubb: