View Full Version : Mitt nye liv starter i dag! (Yepa's tråd)


Yepa
13-01-09, 11:53
Ja, så da passer det godt å melde seg inn her.
For å si litt om meg selv så er jeg 30 år og bosatt på Østlandet. Har alltid sett på meg selv om kraftig og stor, men når jeg ser tilbake på bilder fra jeg var 20 så hadde jeg vel ikke akkurat så mye å klage på da :)
Men så sitter jeg her i dag, 3 barn senere og maange kilo tyngre. Etter nr 1 gikk jeg ned en del, etter nr 2 satt kiloene godt, og da jeg ble overraskende gravid med nr 3 ikke så veldig lenge etter nr 2 så hadde jeg nesten ikke gått ned noe. Og kiloene etter nr 3 sitter enda bedre.

Slanking har jeg prøvd mye av, uten andre resultater enn at kiloene kom enda lettere etter endt kur. Prøvde å leve på Fedon-kost etter barn nr 2 og trivdes egentlig godt på det. Samt har en mann som trives godt på Atkins-mat. Så vi finner vel noe som passer for oss :)

Jeg må vel sette meg noen mål og delmål underveis. Vekta ligger nå på 107 kg (og dette er det eneste stedet jeg innrømmer det, til og med ikke til mannen min innrømmer jeg at vekta fremdeles ligger over 100 :rolleyes: )
Tror jeg må sette det første delmålet til 99 kg, for den 100-streken er mentalt en stein for hjertet mitt akkurat nå!

Minni1
13-01-09, 12:16
Lykke til med ditt nye liv.

:)

Peach
13-01-09, 20:13
Masse lykke til!! Dette klarer du ;)

Skautrollet
14-01-09, 01:13
Lykke til Yepa, kjenner godt igjen det med å komme under 100 selv. Åhhh som jeg gleder meg!
Samt det å innrømme for andre hva jeg egentlig veier :o

Stå på, vi er mange her, og vi BLIR her lenge...

niacin74
14-01-09, 15:03
Lykke til Yepa.

Stå på og ta tiden til hjelp. Snart vil du føle deg bedre i hele kroppen :)