Jeg lurer litt på om en snickers er bedre enn en frukt? For oss på høyfett/protein kost, altså..
Jeg tenker jo automatisk at frukten er sunnest. Men det er jo bare karbohydrater. Mens en snickers har både karbo, fett og proteiner... :rolleyes:
Har IKKE tenkt til å spise noen av delene altså :p
Ville ikke tatt noen av delene, MEN - Atkins har en Endulge bar som heter Caramel Nut Chew, og den smaker nesten snickers.
OddE:D
Jeg lurer litt på om en snickers er bedre enn en frukt? For oss på høyfett/protein kost, altså..
Jeg tenker jo automatisk at frukten er sunnest. Men det er jo bare karbohydrater. Mens en snickers har både karbo, fett og proteiner... :rolleyes:
Har IKKE tenkt til å spise noen av delene altså :p
Frukt er alltid bedre enn snickers !
Frukt er alltid bedre enn snickers !
og MYE bedre ;)
hehehe...vill nok tatt frukt. Og så kan jeg heller ta litt mandler og mørk sjokkis etterpå
hehehe...vill nok tatt frukt. Og så kan jeg heller ta litt mandler og mørk sjokkis etterpå
Men hadde det vært bedre med BARE mandlene og den mørke sjokkisen? :rolleyes: Og ikke eplet....?
Jeg har ikke tenkt til å spise sjokolade, verken nå eller etter at jeg er ferdig slanket. Men jeg kjenner jeg kommer til å bli litt redd for frukt også... :cool:
En snickersbar har omtrent tusenmillioner kalorier og masssssse sukker.
Et eple har 100. nuff said :D