View Full Version : Eple/Appelsin eller Snickers?

elian
20-01-09, 18:41
Jeg lurer litt på om en snickers er bedre enn en frukt? For oss på høyfett/protein kost, altså..

Jeg tenker jo automatisk at frukten er sunnest. Men det er jo bare karbohydrater. Mens en snickers har både karbo, fett og proteiner... :rolleyes:

Har IKKE tenkt til å spise noen av delene altså :p

Odde
20-01-09, 18:54
Ville ikke tatt noen av delene, MEN - Atkins har en Endulge bar som heter Caramel Nut Chew, og den smaker nesten snickers.

OddE:D

Nille
20-01-09, 18:55
Jeg lurer litt på om en snickers er bedre enn en frukt? For oss på høyfett/protein kost, altså..

Jeg tenker jo automatisk at frukten er sunnest. Men det er jo bare karbohydrater. Mens en snickers har både karbo, fett og proteiner... :rolleyes:

Har IKKE tenkt til å spise noen av delene altså :p

Frukt er alltid bedre enn snickers !

Lindabtn
20-01-09, 18:58
Frukt er alltid bedre enn snickers !
og MYE bedre ;)

luringen
20-01-09, 19:40
hehehe...vill nok tatt frukt. Og så kan jeg heller ta litt mandler og mørk sjokkis etterpå

elian
20-01-09, 19:45
hehehe...vill nok tatt frukt. Og så kan jeg heller ta litt mandler og mørk sjokkis etterpå

Men hadde det vært bedre med BARE mandlene og den mørke sjokkisen? :rolleyes: Og ikke eplet....?

Jeg har ikke tenkt til å spise sjokolade, verken nå eller etter at jeg er ferdig slanket. Men jeg kjenner jeg kommer til å bli litt redd for frukt også... :cool:

Megvel
20-01-09, 20:57
En snickersbar har omtrent tusenmillioner kalorier og masssssse sukker.
Et eple har 100. nuff said :D