Lurer på en ting eller tre...
Jeg tror jeg spiser ca 30karb om dagen,litt usikker på hvor mye fett jeg får i meg. +enkle salater som er lite karb i.
I dag har jeg spist en Atkinsbar til frokost,halv kylling med ekte majones+en dæsj salat til middag og til kvelds bacon og sopp surret i fløte,gratinert i ovnen med ost på toppen. Jeg trener 3 dager i uka også!!!
Sjekker ketostixsen innimellom bare for å sjekke om jeg forbrenner fett,selv om jeg ikke følger den kuren helt!!! Og den har vært rosa siden dag tre!!! Men har ikke gått ned mer en 1,1kg=)
Men humøret har blitt mye bedre og føler jeg har mer energi!
Noen som kan hjelpe meg???
Jeg gikk ned 0,5 kg første uka.. Og fra mandag til i dag har jeg gått opp.. Så det varierer veldig.. Du har gått NED, og det er supert! :stortsmil Husk at vekta kan stagnere, mens kroppen blir mindre.. Så bare vær tålmodig :)
:_punk:
Så vidt jeg ser, så har du ikke skrevet noe om hvor lang tid du har brukt på å gå ned den kiloen du har mistet.
Du må også se litt an på utgangspunktet ditt, hvor "usunt" du spiste før du sette i gang med å spise ketogent. De som går mest ned den første uka/ ukene er de som har mest vann i kroppen, for det mister man først. Så, det kan være at du f.eks ikke hadde så mye vann å miste, som f. eks jeg hadde første gang jeg begynte med en ketogen diett.
Hei hei,jeg begynte den 12 januar!!!
Lurte på om noen hadde en middag rik på fett men uten bacon??
Jepp. Bernaisesaus... :)
*traller videre* :D:D:D
Les under middager på oppskrifter i forumet, der ligger det haugevis.
:confused:Har noen av dere oppskriften på disse oopsie rollsene som alle skryter av!! Finner de ikke igjen nemlig!!
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=21363&highlight=oopsie+rolls :)
Tenkte å lage denne som pizzabunn!! men lurer på noe, sikkert dumt spørsmål men kan jeg lage denne også legge på fyll og så inn i ovnen igjen??
Trykk søk oppe her, velg tag søk, skriv inn oopsie eller pizza så finner du oopsiinspirert pizzabunn :ja: Der står hele fremgangsmåten
Nå har jeg lagd disse,det smakte godt men veldig eggsmak? Gjort noe galt da??
Huff, som jeg spør og graver......
QueenConnie
25-01-09, 22:37
neii.. det er helt riktig. de alle smaker egg^^ av en merkelig grunn:p
Blir det mindre eggesmak om jeg dropper plommen på det ene egget kanskje. Eller bruker kremost med hvitløk???
QueenConnie
25-01-09, 22:59
det er mulig :) proteinpulver uten smak har jeg også hørt litt om :)