Nå har jeg hatt utrolig vondt i magen i noen dager, klarer ikke heelt å plassere smerten, mulig det er i tarmsystemet. Jeg har en følelse av at dette har kommet pga kuren. Det er skikkelig ubehagelig, og jeg er fristet til å ta en brødskive for å se om det hjelper! :( Noen som har opplevd dette?
Hmm.. merkelig.. Har også vondt i magen, er kvalm, blir svimmel, fra tid til annen, men ikke i den grad..
Har du spist mye fett i det siste?
Nei, ikke spist mye fett...Bare kylling, salat, kjøttdeig, ost, litt bacon, litt sukkerfri sjokolade..
Cavalier med maltose? DER er synderen!
Njjaa. det tror jeg ikke, den har jeg da spist mye av før :) Får mye LUFT av den ja, men ikke smerter,,,Og denne smerten har vart i 3 dager nå! Kan jo være noe mer alvorlig, best å ta en tur til legen om det ikke blir bedre :)
Hva med å drikke masse vann? Kan hende det hjelper.. Hvor sitter smerten? Gerd rådet meg til å drikke vann, for jeg hadde så vondt i nyrene i en periode..
VANN VANN VANN! :ja:
Du spiser vel mer enn Bare kylling, salat, kjøttdeig, ost, litt bacon, litt sukkerfri sjokolade
Joda, og cottage cheese med Splenda (Kanskje DET er synderen?), egg, fetaost, blomkål...alle de "vanlige " tingene...