Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Grenland
Alder: 47
![]() |
Au, au, au! (Vondt i magen - kan det være kuren?)Nå har jeg hatt utrolig vondt i magen i noen dager, klarer ikke heelt å plassere smerten, mulig det er i tarmsystemet. Jeg har en følelse av at dette har kommet pga kuren. Det er skikkelig ubehagelig, og jeg er fristet til å ta en brødskive for å se om det hjelper! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: Au, au, au!Hmm.. merkelig.. Har også vondt i magen, er kvalm, blir svimmel, fra tid til annen, men ikke i den grad.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
![]() |
Sv: Au, au, au! (vondt i magen - kan det være kuren?)Nei, ikke spist mye fett...Bare kylling, salat, kjøttdeig, ost, litt bacon, litt sukkerfri sjokolade.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Au, au, au! (vondt i magen - kan det være kuren?)Cavalier med maltose? DER er synderen!
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
![]() |
Sv: Au, au, au! (Vondt i magen - kan det være kuren?)Njjaa. det tror jeg ikke, den har jeg da spist mye av før |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Au, au, au! (Vondt i magen - kan det være kuren?)Hva med å drikke masse vann? Kan hende det hjelper.. Hvor sitter smerten? Gerd rådet meg til å drikke vann, for jeg hadde så vondt i nyrene i en periode..
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Au, au, au! (Vondt i magen - kan det være kuren?)Du spiser vel mer enn
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
![]() |
Sv: Au, au, au! (Vondt i magen - kan det være kuren?)Joda, og cottage cheese med Splenda (Kanskje DET er synderen?), egg, fetaost, blomkål...alle de "vanlige " tingene... |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Vondt i magen | K`s choice | Ketolysekuren | 14 | 24-08-08 17:37 |
Vondt i magen av Atkins bar? | stinemarie | Ketolysekuren | 8 | 13-06-07 15:58 |
Vondt i magen av karbo ... | guro_no | Ketolysekuren | 4 | 10-06-07 18:48 |
Vondt i magen - kan det være den mørke sjokoladen? | mofe | Fysisk og mental helse | 24 | 22-01-06 10:52 |
Vondt i magen | MHM | Fysisk og mental helse | 20 | 04-10-04 17:06 |