cheesedoodle
26-01-09, 12:50
Heihei:p
Startet på ketolysekuren i dag! Ble så motivert da jeg satt og leste her i går:p Skal reise bort om en måned, og lurer i grunn på hvor mye nedgang jeg kan forvente til da? Er klar over at det nok varierer veldig, men jeg er 1.66 høy og veier 70 kg.. Målet mitt er 58 kg etterhvert:)
Håper på svar! Klem fra meg;)
Hei!
Varierer veldig fra person til person, noen går ned mange kg bare den første uka (mye skyldes vann i kroppen), mens for andre går det treigere.
Jeg gikk vel ned rundt 5 kg den første mnd, men som sagt, umulig å vite på forhånd. :)
cheesedoodle
26-01-09, 13:39
Takk skal du ha:p det varierer nok veldig ja..håper jeg er en av dem som går ned litt da;) Kommer vel an på startvekten også kanskje?:o
Heihei:p
Startet på ketolysekuren i dag! Ble så motivert da jeg satt og leste her i går:p Skal reise bort om en måned, og lurer i grunn på hvor mye nedgang jeg kan forvente til da? Er klar over at det nok varierer veldig, men jeg er 1.66 høy og veier 70 kg.. Målet mitt er 58 kg etterhvert:)
Håper på svar! Klem fra meg;)
Jeg gikk ned ganske fort - skulle bare gå ned 8 - 10, så synes 6 kg på 3 1/2 uke er bra. Husk også å måle deg. Det er nesten vel så motiverende. Jeg synes nesten det var skummelt å "se" hvor fort "muffinsen" forsvant runt hofta :-D men som sagt: det varierer nok veldig fra person til eprson. Lykke til Cheesdoodle! Dette greier du.