Anna Balubah
30-01-09, 23:26
Hei alle sammen :)
Jeg har surfet mye på disse sidene og funnet mange oppskrifter jeg kunne tenke meg å prøve. Men så strander det hele ved at jeg mangler et par ingredienser som jeg ikke helt vet hvor jeg skal få tak i. Og så er jeg usikker på når man bruker hva. Jeg vet det er mange her inne som har lang erfaring både med innkjøp og kokkelering så jeg tenkte jeg skulle be om litt tips til hvor jeg kan finne og, ikke minst, hvordan jeg kan anvende diverse lavkarboprodukter. Jeg bor i Oslo så først og fremst er jeg interessert i butikker her i byen. Nettbutikker som dere har prøvet og kan anbefale er også av interesse. Har forstått at pris spiller en rolle her også så
Hvor får jeg tak i?
Soyaprotein (finnes det ulike typer proteinpulver man kan bruke?)
Bakemix (og finnes det forskjellige typer av dette også?)
Johannesbrødkjernemel
Mandelmel
Stevia
lavkarbopølser
Sukkererstatning:
Hva slags sukkererstatning vil dere anbefale - og hvorfor?
Hvor får jeg tak i det?
Brukes forskjellig sukkererstatning til forskjellige ting?
Melerstatning:
Når brukes proteinmix og når brukes bakemix...og johannesbrødkjernemel.
Erstatter de hverandre eller er det "hvert til sitt bruk" - og hva anbefaler dere her?
Mandelmel - lager man dette best selv?
Bare MÅ ha..
Er det noen lavkarbo-produkter jeg ikke har nevnt som dere vil anbefale? Og hvor får jeg tak i dette?
Nettbutikker:
Noen nettbutikker og produkter dere vil anbefale? Vil helst høre om butikker dere har prøvd selv.
Som dere ser - lettere forvirret :p ...men håper på litt god hjelp!
Jeg har surfet mye på disse sidene og funnet mange oppskrifter jeg kunne tenke meg å prøve. Men så strander det hele ved at jeg mangler et par ingredienser som jeg ikke helt vet hvor jeg skal få tak i. Og så er jeg usikker på når man bruker hva. Jeg vet det er mange her inne som har lang erfaring både med innkjøp og kokkelering så jeg tenkte jeg skulle be om litt tips til hvor jeg kan finne og, ikke minst, hvordan jeg kan anvende diverse lavkarboprodukter. Jeg bor i Oslo så først og fremst er jeg interessert i butikker her i byen. Nettbutikker som dere har prøvet og kan anbefale er også av interesse. Har forstått at pris spiller en rolle her også så
Hvor får jeg tak i?
Soyaprotein (finnes det ulike typer proteinpulver man kan bruke?)
Bakemix (og finnes det forskjellige typer av dette også?)
Johannesbrødkjernemel
Mandelmel
Stevia
lavkarbopølser
Sukkererstatning:
Hva slags sukkererstatning vil dere anbefale - og hvorfor?
Hvor får jeg tak i det?
Brukes forskjellig sukkererstatning til forskjellige ting?
Melerstatning:
Når brukes proteinmix og når brukes bakemix...og johannesbrødkjernemel.
Erstatter de hverandre eller er det "hvert til sitt bruk" - og hva anbefaler dere her?
Mandelmel - lager man dette best selv?
Bare MÅ ha..
Er det noen lavkarbo-produkter jeg ikke har nevnt som dere vil anbefale? Og hvor får jeg tak i dette?
Nettbutikker:
Noen nettbutikker og produkter dere vil anbefale? Vil helst høre om butikker dere har prøvd selv.
Som dere ser - lettere forvirret :p ...men håper på litt god hjelp!