View Full Version : Avstemming om den beste brødoppskriften?
Går det ikke an å legge inn en avstemming hvor vi kan stemme på den beste brødoppskriften? Det er jo ørtenfjørten forskjellige oppskrifter her og jeg vil gjerne bake den beste :-)
Det vet jeg ikke, men jeg kan anbefale proteinbrødet.. Det er veldig godt, og så er det veldig rimelig å lage:heia:
Jeg liker best nøttebrødet :D
Smaken er forskjellig ;)
Ja, det er godt det også:)
Har du smakt proteinbrødet nå? :heia:
Jeg? Ja, bakte det en gang... Men gubben ville heller ha nøttebrødet ;) Og jeg spiser omtrent ikke brød, men syns fremdeles nøttebrødet er best :)
Ja, nøttebrødet er godt.. Men jeg :heia: på proteinbrødet:)
Jeg har bakt haugevis av proteinbrød. :D :heia:
Hvilket av dem mener dere? Link, plis :o
amariels proteinbrød (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=22102)
Takk :-) Fant ut at det måtte være det ja. Har store planer om å bake det brødet og oosie-rolls i kveld.
Jeg liker best Isetbrødet (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=10056&highlight=isetbr%F8d), jeg da!:D
Jeg liker lollypopbrødet best jeg ;)
Etter å ha forsøkt diverse oppskrifter jeg ikke har likt (ikke én har jeg likt faktisk), har jeg nå prøvd proteinbrødet, og takk til den som fant på det! Det var slettes ikke verst, ga god tyggemotstand og smakte til en forandring ikke egg (selv om det lukta litt sukkerbrød da jeg stekte det...). Deilig avveksling å ha brødskive med gulost i matpakka ;-)
Nannahs beste brød er godt:), men jeg skal prøve meg på Proteinbrødet også. Vi før se...jeg skal forsøke å få bakt i kveld. Og hvis det er så raskt å lage som det påståes her, burde jeg jo få det til. Skjerpings, ikke være lat nå;)
Hillelille
01-04-09, 20:39
Får man kjøpt linfrø, solsikkekjerner, kruskali og sesamfrø i vanlig butikk?
Ja, det får du kjøpt til en grei pris:)
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.