Skøyerfjeset
27-05-09, 15:30
Hei jeg har lest om dette. Du tar pulver til frokost og kveld, samt forbrenningste (eller var det energite???) og en juice som skal hjelpe på fordøyelsen.
Er det noen her inne som har prøvd det? Er det noe som evt kan brukes sammen med lavkarbo?
Googlet det og fant fort ut at det er et Herbalife-konsept :eek: Da blinker alle mine varsellamper hvertfall.
Jeg ville heller satset på å spise ordentlig og sunn mat ala lavkarbo.
Skøyerfjeset
27-05-09, 15:59
Ok, jeg har ikke så veldig greie på Herbalife jeg så....
Herbalife er et salgs homeparty konsept hvor de påstår de har fantastiske produkter som gjør underverker for helsen din. Pulverkurer, urtetabletter osv. Studerte sammen med en som solgte disse. Han klarte å lure flere til å kjøpe det, men eneste som ble tynnere var studentlånkotoene gitt.... :D
Herbalife er et salgs homeparty konsept hvor de påstår de har fantastiske produkter som gjør underverker for helsen din. Pulverkurer, urtetabletter osv. Studerte sammen med en som solgte disse. Han klarte å lure flere til å kjøpe det, men eneste som ble tynnere var studentlånkotoene gitt.... :D
Jeg var homepartykonsulent for mange år siden :rolleyes:
Ikke ble jeg tynn, og ikke ble jeg rik......:p
Vil heller holdt meg til vanlig lavkarbo kosthold ja ! :)
Da synes jeg virkelig veldig synd på deg! i den bransjen nå, og aldri har det vært så stor etterspørsel etter de produktene!
Har nettopp åpnet et aktivt livsstil i Lier, noe som er ufattelig populæært!
Synd du ikke holdt ut i bransjen litt lengre
Grete Roede "selger" også lavkalori, men hun er ikke representert her inne, skjønner ikke hvorfor du "selger" Herbalife her inne på et lavkarbo forum.. Hvis det er så ufattelig populært..? Men, deg om det. Fritt land, bare feil forum.
SunnhetMedSirrup
25-10-09, 10:50
Æsj! Pulver!
husker jeg prøvde meg på og spis pulver greier, Æsj altså!
ble ikke mett heller.. føltes helt feil :rolleyes:
arnakristin
25-10-09, 11:27
Hadde du prøvd produktene hadde du kanskje forstått hva folk hadde snakket om..
Etter at jeg begynte med produktene har jeg fått et enormt med energi, huden min har blitt bedre, for å ikke snakke om kroppen min jeg har fått veldig mye selvtillit! har rett og slett fått en nytt liv.
Ja, men fortell meg sammenhengen mellom Herbalife og lavkarbo... Bare for å minne deg på at dette er et lavkarbo forum ikke et slankeforum.
Alle de positive effektene du snakker om får man også på lavkarbo, du skal ikke lese mye her inne før du oppdager mange slike solskinnshistorier og det ved å spise mat til alle måltider.
I tillegg vil jeg bare minne deg på denne:
Minner om at vi ikke ønsker anbefalinger av pulverkurer her på Lavkarbo. Vi er, som navnet sier, et lavkarboforum og vi anbefaler kun dietter basert på MAT. (Med unntak av Eurodiett som er foreskrevet av lege).
Om pulverdietter virker eller ikke kan diskuteres, men vi ønsker ikke slike diskusjoner her. Flott om det kan respekteres.
Admin.