View Full Version : Fornøyd med meg selv


totteline
28-05-09, 21:25
etter å ha startet i januar på ketolyse, så gikk jeg ned ca 6 kg frem til påske, men da stoppet det helt opp og jeg tok en pause. :(
vekta som jeg hadde brukt gikk og i stykker så jeg måtte kjøpe en ny. noe som da resulterte i at vekta viste mere på den nye enn den gamle:mad:snakk om nedtur:mad::confused:

Begynte igjen på ketolyse den 19 mai, og har satt vektstart ol fra den datoen nå.

og i løpet av 11 dager så har jeg nå gått ned 4.2 kg:D:D
Så nå er jeg fornøyd og godt på vei nedover, så nå er det bare alle de andre kg som jeg må kjempe med;) men er ved godt mot så langt

dette var noen ord fra meg:rolleyes:

Gerd
28-05-09, 21:27
Grattis med nesten 9 (:eek::D) pakker smør bortevekk :heia:

Og lykke til videre :heia:

Imse
28-05-09, 21:29
Så flink du er!!!! Stå på!

Veggpryd
28-05-09, 21:38
Så bra! :klem: Og bedre blir det, vettu! :)

Skautrollet
28-05-09, 21:40
Åh så kjedelig når ny-vekta viste mer!
Men 4,2 på 11 dager er jo helt vilt;) Så gøy!

Luna*
28-05-09, 22:59
Så utrolig bra!!!

LenaBeatrice
29-05-09, 06:24
Totteline:
Slik du beskriver det er det kiloene som kjemper mot deg, ikke du som kjemper mot kiloene ;)
Går jo som en dans dette du!

WeWe
01-06-09, 23:03
så flink du er da :) håper jeg kan skrive et sånt resultat om en måned ca også ;) fortsatt lykke til :D

Tutte
02-06-09, 19:59
Det er jo kjempebra ! :) Gratulerer så mye med flott resultat, og lykke til videre :)

Mona S
04-06-09, 13:48
Jeg er også litt fornøyd med meg selv; Jeg jogga i går, for første gang siden videregående:eek: Jeg liker egentlig ikke å løpe, har trent mye aerobic og slikt, men nå er jeg ikke medlem noe sted, og da tenkte jeg: Løping, det blir man tynn av. Og sannelig løp jeg ikke! Og lenger enn jeg hadde trodd jeg skulle klare også. Det var vel ikke mange hundre meterne jeg kom, men dog, det er en start.

Så klapp, klapp på skulderen, flinke meg selv:D

I dag er jeg litt deilig støl, og tenker at dette skal jeg gjøre flere ganger

Solange
04-06-09, 16:26
Jeg er også litt fornøyd med meg selv; Jeg jogga i går, for første gang siden videregående:eek: Jeg liker egentlig ikke å løpe, har trent mye aerobic og slikt, men nå er jeg ikke medlem noe sted, og da tenkte jeg: Løping, det blir man tynn av. Og sannelig løp jeg ikke! Og lenger enn jeg hadde trodd jeg skulle klare også. Det var vel ikke mange hundre meterne jeg kom, men dog, det er en start.

Så klapp, klapp på skulderen, flinke meg selv:D

I dag er jeg litt deilig støl, og tenker at dette skal jeg gjøre flere ganger

Du er kjempeflink!! Alle må starte et sted- og etterhvert får du den deilige følelsen av at dette greier du bedre og bedre! Hold på så lenge at du blir avhengig av den gode følelsen, da kommer du deg ofte ut. Jeg startet med å gå med staver, har vært alt for stor til å greie å jogge. Nå går jeg dobbelt så fort og langt, og har begynt å sykle i tillegg- og jeg nyter det! I begynnelsen gjorde det bare vondt, men nå er det kjempedeilig. Noen stor jogger blir jeg nok ikke, men alle må finne sin egen form for trim, for mege r det gåing og sykling.:)

achillea
04-06-09, 19:48
Du har vært kjempeflink, stå på :)

Oi ..!
24-08-09, 12:58
Fantastisk! Stå på videre og fortell hvordan det går - slike gladmeldinger inspirerer oss andre, vet du :)

Emmie
24-08-09, 19:18
Så gøy med så bra resultater så fort ! Gratulerer!:D