View Full Version : Har foreviget mine valker


LenaBeatrice
10-06-09, 22:02
Du er gal sier ungene ofte, Morten også.
Men de sier det med et smil :-)
Nå har jeg altså fotografert ryggen min igjen, føler at forrige fotosesjon ble litt misvisende, for jeg har valker på ryggen!
Ikke så mange som før da...;)
Om ikke annet så kan jo bloggen min bli en morsom dagbok for meg selv å se tilbake på en gang :)

www.lenabeatrice.net/generelt/valkene-mine

For den som er intressert i valker...

Luna*
10-06-09, 22:10
Jeg har vært inne og sett på valkene dine, jeg er interessert nemlig :p

Blir så motivert av deg og håper jeg når like langt :blomster:

Mjauritz
10-06-09, 22:19
Ikke første gang jeg er innom siden din- du skriver så fint;) Hyggelig blogg!!

LenaBeatrice
10-06-09, 22:34
Luna: Du kommer til å nå lang, PUNKTUM. Slutt å si at du håper, for det er en realitet at det går å bli kvitt overflødige kilo ;)
Lavkarbo works!

Neste barriære for meg å bryte nå blir å forevige grevinnehenget på armene, er du intressert i det også? :p

Mjauritz: Jeg blir både glad og stolt når du forteller meg at jeg skriver fint. Norsk er egentlig ikke språket mitt, jeg er svensk og har aldri gått på en norsk skole.
Så....jeg strever hele tiden med å formulere meg og å stave riktig.
Den rosen betyr mye for meg :)

Luna*
10-06-09, 23:15
Luna: Du kommer til å nå lang, PUNKTUM. Slutt å si at du håper, for det er en realitet at det går å bli kvitt overflødige kilo ;)
Lavkarbo works!

Ja det er sant! Godt du tar meg i ørene, skal herved skjerpe meg :D

Tutte
11-06-09, 00:03
Du er en inspirasjonskilde for oss andre som er i gang på veien ned til et (mye) lettere liv ! Flott at du viser bilder ! Du kan virkelig være stolt av deg selv :)

LenaBeatrice
11-06-09, 09:22
Du er en inspirasjonskilde for oss andre som er i gang på veien ned til et (mye) lettere liv ! Flott at du viser bilder ! Du kan virkelig være stolt av deg selv :)

Artig!
Da skal jeg ta flere bilder etter hvert :-)

Carisma
11-06-09, 09:55
Morsomt å se andres valker også, ikke bare sine egne... :rolleyes: :lol: