:)Har gått på kuren min nå i ca 4 uker og har hatt to sprekker, noe som ikke var så bra, men jeg kom meg på a`n igjen. I går var jeg på fest og skeiet ikke ut, drakk rødvin og spiste litt baconcrisp...og i dag tidlig var jeg gått ned over 1 kg!! Må jo gå på fest oftere:DSå jeg har vel gått ned nå 4-5 kg siden start... kjenner jeg fikk skikkelig pågangsmot nå og skal forsøke å holde det på ferie også! Utfordringen blir når andre spiser is ute, eller mat og sånn... Burde få lavcarbo resturanter:)
Så flott!!
sitter her i skrivende stund med rødvinsglasset jeg da. Tar det som mental påfyll:)
Egg hver dag
28-06-09, 20:57
Gratulerer, kjempebra!
Kjenner selv at jeg savner is som alle sitter og koser seg med overalt nå. Jeg kjøpte en lett is fra diplom is med totalt 9 karbohydrater i en 60 grams boks. Det var en utrolig liten is, men det var verdt det :sikle:
Være obs på at kilo man mister av en fest ofte ikke holder seg borte så lenge, desverre.... Jeg har samme erfaring som deg, plutselig en kilo mindre, men etter en dag eller to så kommer ca halvparten på igjen. Veit ikke hvorfor.
Er det sant? Merkelig... for jeg skeiet som sagt ikke ut.. fortsatt samme vekt i dag:)Håper den ikke går opp, men fortsetter nedover! Trener på trenings studio minst 3 ganger i uken, så noe må jo skje! Vanligvis legger jeg på meg på ferie, målet i år er i det misnte å holde vekten!
Alkazelters
29-06-09, 11:17
Alkohol er vanndrivende, derfor vektnedgang etter fest.
Grattis! Veldig flinkt at du holdt deg i skinnet på fest. Det sliter jeg skikkelig med...
Takk!:DVeldig stolt over det selv, tok med meg baconcrisp som selvfølgelig alle fikk av, samtidig som det stod all mulig annen potetgull og sjokolade. Det var en liten seier for meg, for nå vet jeg at jeg kan:). Det var ikke verdt det liksom!
Hehe, kjenner til å ta med seg Baconcrisp på fest ü Tror det står mang en Baconcrisppost rundt omkring som jeg har tatt med for å ha noe i munnen så en ikke sprekker på alle syndene som alltid står på bordet