Krøllerellerei
30-07-09, 17:47
Bruker dere dem daglig? Morgen, middag eller kveld? Eller bare når dere lurer på om dere er i ketose?
Jeg er så usikker på om det er noe jeg bør/må skaffe meg?
Jeg brukte de hver kveld til boksen var tom, 2 timer etter mat.
Ellers gidder jeg ikke å bruke stix, for de forteller bare hva som skjer i urinen og ikke i kroppen. Stixene får en ikke fortere ned i vekt, men det gjør riktig mat.
Krøllerellerei
30-07-09, 18:02
Jeg brukte de hver kveld til boksen var tom, 2 timer etter mat.
Ellers gidder jeg ikke å bruke stix, for de forteller bare hva som skjer i urinen og ikke i kroppen. Stixene får en ikke fortere ned i vekt, men det gjør riktig mat.
Så du anbefaler det egentlig ikke? Spis riktig, så skjer det som skal skje?
Så du anbefaler det egentlig ikke? Spis riktig, så skjer det som skal skje?
Jeg brukte de i beg*nnelsen, men helt ærlig så ser jeg ikke vitsen. Så lenge du spiser riktig etter den kostholdsfilosofien du følger, så får de deg ikke til å gå fortere ned i vekt. Ellers hadde jeg utslag hele tiden i de 8 ukene jeg brukte de og fra uke 2-7sto jeg bom stille i vekt;)
Brukte de hver kveld i begynnelsen, så etterhvert av og til når jeg får lyst til å sjekke. (Jeg har holdt på i 9 uker.) Siden jeg har utslag hver eneste gang, begynner jeg å føle meg rimelig trygg... og drøyer noen dager mellom hver gang.
Men i begynnelsen var det enormt motiverende! :) Sånn følte iallefall jeg det. En liten belønning hver eneste kveld... forsikring om at jeg var på rett spor. Jeg syntes det var gøy, jeg. :cool: Har kjøpt boks nr. 2, men den tror jeg at jeg kommer til å ha lenge. Tipper det blir min siste boks.
Kjøpte en boks ved oppstart 2007. Har brukt ca. 4-5 stix. Skikkelig bortkasta, men jeg bare MÅ prøve ALT! :lol:
Photobscura
30-07-09, 22:35
Kjøpte også i starten, men bruker det veldig sjeldent. Som Imse sier, så sier det ingenting om hva som skjer i kroppen din, og det hjelper jo ikke direkte på vektnedgangen :p, med mindre det er en motivasjonsfaktor som Vaffel sier -men det har jo ingen fysiologisk effekt, da.
Det hender jeg blir nysgjerrig, og sjekker, men fortviler ikke det minste om jeg ikke får utslag, i blant er det så hårfint om man er i målbar ketose, og jeg merker jeg blir litt oppgitt på vegne av folk som river seg i håret over hvit stix, og tror det bare er dét det handler om, synd om det oppfattes sånn :o.
Krøllerellerei
31-07-09, 07:24
Takk for svar, dere har klaret opp noe av forvirringen min!
Spis riktig, så skjer det som skal skje?
JA!!!
Beklager utbruddet :)