Hadde en liten "jeg er dødssulten og må ha mat med en gang"-krise i dag, og endte med wiener med lompe :eek: siden det var det beste alternativet av hva bodene og kioskene i området kunne tilby...
Så nå lurer jeg veldig på hva jeg kan ha med i veska som passende mellommåltider on-the-go... Forslag?
Winer UTEN lompe...bare i papir med rekesalat og litt rå løk :)
Winer UTEN lompe...bare i papir med rekesalat og litt rå løk :)
Fra kiosken ja... Men fikk ikke papir på så spiste lompa også, er vel litt matvrak :rolleyes: Skulle gjerne hatt noe med meg i veska jeg...
Scroll helt ned på siden her, så finner du flere lignende tråder :ja:
Der får du sikkert noen tips.
:)
nå vet jeg ikke hvor keen du er på "ferdig-produkter" eller om du vil ha "ren" mat - men jeg bruker å ha med meg noen russel stover-barer i veska. Dette er barer som ikke smaker sagflis som atkins og alle andre barer i norge, men som smaker kanelbolle, blåbær osv (trodde de kom til å smake grusomt men satsa på dem og er kjempefornøyd!). En bar er 2-3karb - alt etter hvilken du velger, og de holder seg noen år og de smaker ulovlig.. Min tanke er at det er bedre å ha med noe sånn som smaker så godt at du ikke vurderer sjokoladen i butikken engang hvis du holder på å dø av sult.. Kjøper disse på nutrition.com jeg da, da burde man jo passe på å handle til under 200kr så man slipper toll. Hver bar blir ca 5kr. Absolutt verdt det! Hvis du ikke da vil ha alt naturlig.. ;)
Her er link: http://www6.netrition.com/rs_sf_breakfast_bars.html
Forøvrig er Russel Stover veldig populær av lavkarb'ere verden over. Og en av Russel Stover-sjokoladene har vunnet noen priser for beste smak osv..:)
Russel Stover er FOR godt, det er så godt at jeg ikke kan ha det i hus for jeg spiser det hele dagen lang. :lol:
Daimsjokoladene smaker ekte Daim og er ... ja, fantastiske!
Her er link: http://www6.netrition.com/rs_sf_breakfast_bars.html
Forøvrig er Russel Stover veldig populær av lavkarb'ere verden over. Og en av Russel Stover-sjokoladene har vunnet noen priser for beste smak osv..:)
Spennende... Fant MYE der inne jeg kunne tenke meg ;) og så er det jammen lønningsdag i morra også, nei og nei... Får se om jeg må bestille noe å ha i veska da...
får jeg ikke tak i k*lling og en pose salat, salami og majones el.l., så tar jeg en hamburger uten brød på ( statoil sine er gode) eller oste/løkpølse i lompe med rekesalat. Det går fint an å spise pølse og rekesalat uten å spise lompa, riv bort det meste og kast lompa ettersom du spiser. Mulig du føler deg litt snål første gangen, men siden br*r du deg ikke, så lenge du får mat.
Atkinsbar metter i grunn ikke noe og er jo bare en sjokolade egentli og ikke mat.. Men det hender jeg har det i veska, men da MÅ jeg være streng med meg selv, for jeg får så l*st på mere sjokolade etter en bar...
Sånne små baybel-oster synes jeg er kjekke og gode mellommåltider hvis jeg plutselig blir sulten, de er jo godt pakket inn stykkvis også. Eller litt nøtter, Atkinsbar, eller hvis du får tak i ferskvaredisk så kan du jo raske med deg et kyllinglår!
SunnhetMedSirrup
13-08-09, 15:26
tunfisk på boks er min favoritt :p
men skulle tro noen paranøtter også var lov! ( 3grm karbo pr. 100g vare.)
tunfisk på boks er min favoritt :p
men skulle tro noen paranøtter også var lov! ( 3grm karbo pr. 100g vare.)
Paranøtter har jeg i veska fra tid til annen, veldig godt!