Har så lyst å prøve å lage smoothies, og da spesielt noen som feks ligner litt på milk-.shake. Fant en oppskrift på det, men finner den ikke igjen.. Noen som kan hjelpe?
Og har dere olje i slik at det skal bli et fullverdig måltid?
Evt proteinpulver - hvor får dere kjøpt de, og hvor mange karber er det i det? Er det godt? Kan det feks erstatte et måltid alene?
solanolsen
24-08-09, 19:50
Jeg lager det av tyrkisk youghurt og bär,gjerne frosne bringebär.Det går også an å bruke funlight saft!!!!Du kan ev supplere med litt flöte,eller et egg eller cocosa.Lykke til!
Jeg bruker bringebær, litt fløte, kanskje litt biola naturell, ett egg og litt sitronsaft. Litt søtning hvis det trengs.
Jeg prøvde nå med 2 egg, litt splenda, 15 bringebær, ca 1 dl fløte og litt rapsolje. Syns det smaker greit - men er dette et greit "måltid"?
Hva skjer om man venter lenge med å spise når man egentlig er sulten? Syns ikke det er så lett å følge dette opplegget når jeg er på jobb.Men har egentlig hoppa over lunsjen og venta til middag - blir ofte veldig sulten da...er det dumt?
Det er dumt ja :ja: Du skal spise når du er sulten. :o hva med å ha med noen kokte egg, en omelett, avocado med reker, et par kyllinglår eller bare en salat på jobb?