View Full Version : Hvilken lavkarbo-oppskrift bruker du mest?
For min egen del må jeg si at oppskriften på lavkarbo taco krydder er den jeg definitivt bruker mest....hva med dere andre?
Jeg tror nok kanskje det er tacokrydderet her også, ja.
Det må bli brødoppskrifta mi det :D
For tiden bruker jeg mest pizza med egg og Nestargel. Den er så kjapp, god og himla mettende. Lager den flere ganger i uka.
Det må bli brødoppskrifta mi det :D
Og jeg bruker mest pizzarull oppskrifta di:)
Karins Beste brød og chili-saus eller tikka masala sausen. Men nå begynner jeg å kunne de utenat :D
SunnhetMedSirrup
12-10-09, 06:26
jeg spiser mest rent kjøttdeig, kylling lår, ikek altid saus..
liker best selve godsakene jeg :lol:
Knekkebrødene til Nannah! Og ellers har jeg testet ut noen pannekakeoppskrifter :-)
Det må nok bli knekkebrødene til Nannah ja ,lager de ca en gang i uka.Ostelasagne lages også ofte.
Fløtegratinert sellerirot! Sikle!
Mhms frokostpannekake. Bytter ut havregryna med malte nøtter. Lager seksdobbel oppskrift, da holder den lenge, siden ungene også spiser denne.
Nøttescones-ene fra Hexeberg oppskrifts boka :) Spiser de daglig til frokost eller lunsj.. Knekkebrødene til nannah bakes også regelmessig -kjempegode :)
Av søtsaker lages nok hjemmelaget bounty mest og raw sjokolade..Finner liksom ikke anledning til å bake ei kake liksom..Eller det går vel mest på samvittigheten kanskje ;) Spiste jo ikke kaker midt i uka før heller, så gjør liksom ikke det nå heller..og i helgene er det stort sett så travelt, så blir mest med de enkle, små variantene :) Men jeg har faktisk planer om å lage en lavkarbokake/muffins/is i helgene fremover, for det er litt viktig å kose seg litt ekstra når det er helg :)
før var det den kokkos melk kylling grateng greiene, men nå er det eggemelk og taco grateng blir aldri lei <3
Nå bruker jeg mest taco-krydderet. Nå for tiden har jeg ikke tid til mer avansert mat enn stekt kjøttdeig...:o
TrillTrall
25-05-11, 18:12
Bruker i grunnen ikke så mye oppskrifter, men lager ofte en stor kjele Ziggys tomatsuppe og fryser ned i porsjonsbokser til lunsj. :) Dvs. jeg avviker jo fra oppskrifta etter hva jeg har og hva jeg liker oppi, men det er jo litt av sjarmen. :ja:
Eggemjølk og frukostpannekaker er vel på topp av det som har ei slags "oppskrift", trur eg.
Vennlige knekkebrød har vi laget mest hjemme. Mamma har begynt på lavkarbo og hu lager cirka en gang i uka tror jeg.
Antoinette6
25-05-11, 21:58
Nannahs knekkebrød, - uten tvil !
FrøkenFjong
27-05-11, 22:50
Karens lavkarbo brød
Fruitdrops
28-05-11, 17:36
Tacokrydder og eggemelk er vel det jeg bruker mest av oppskrifter. Ellers pleier jeg bare å slenge sammen noe ettersom hva jeg har eller vil ha.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.