View Full Version : Noen andre oktober-startere her?
Har vært heldig, i tillegg til at jeg har hatt null utskeielser, og trimmet. For meg ser det ut til å være en god oppskrift..
Kun 100 gram ned denne uka.. Men, 16,8 totalt siden 7/10!!!
Endelig løsnet det igjen, 1 komma 3 kilo ned. Og da, selvfølgelig, ett skarve hekto fra at jeg nådde delmål to.. :p Men, herregud, klager ikke, altså!!
Endelig løsnet det igjen, 1 komma 3 kilo ned. Og da, selvfølgelig, ett skarve hekto fra at jeg nådde delmål to.. :p Men, herregud, klager ikke, altså!!
Grattis!!
Selv ble det 1 kilo denne uka :)
:DHer må vi hentes opp gitt ;)
Snikveide meg og har i dag gått ned 20 kilo *hurra* Om 100 gram er jeg tosifret!!
:DHer må vi hentes opp gitt ;)
Snikveide meg og har i dag gått ned 20 kilo *hurra* Om 100 gram er jeg tosifret!!
Grattis! Så kult!:heia::heia::heia:
Gratulere Ketto!!!Her har ikke jeg skrevet på en stund!Det kommer nok av at jeg fortvilet så vekten gikk opp og opp etter jul- ja jeg skrev ETTER jul:(Etter mye spekulering fant jeg ut at det ekstra smørfettet jeg begynte å tilsette etter jul(gjennom eggemelk)for å være flink(ketolyse jeg går på) KANSKJE var synderen. Da jeg startet det nye regime med litt mindre meieriprodukter, mer grønnsaker, og ikke noeEKSTRA fett gikk jeg ned 1,5 kg på en uke...holder på med uke 2 bare ennå, så helt sikker på at jeg har funnet synderen kan jeg vel ikke være enda, men HÅPER og TROR, så jeg slipper spekulere mer på det.Startvekten for litt over en uke siden var 100 gram MER enn da jeg startet i oktober- det var morsomt....håperhåperhåper det har ordnet seg nå.
Krysser fingrene for at du har funnet synderen Streber og at det går nedover fort de kiloa som kom på!!
Jeg er tosiffret :D
Gratulerere som Tosifret!!!
Ble ned 200 gr forrige uke. Ned er ok- så klager ikke. Skal prøve å la være å veie meg nå som jeg har perioden, det er ikke noe poeng i. Prøve å holde ut til uka etter. utålmodig nå, siden jeg ber spent på om ting har ordnet seg.Kom på en ting til jeg gjorde annerledes etter jul, i tillegg til ekstra fett gjennom eggemelk- jeg stekte i smør også- mens før jul stekte jeg bare i olje. Så jeg har nå disse to ukene kun brukt olje i steking og ikke tilsatt ekstra fett. Ned 1,7 kg. Mangler 2,6 kg på vekten jeg hadde før jul.
Ned 2 kilo under ferien, greitt nok. Og NÅ ER JEG PÅ 80-TALLET!! 6835
Men Frifuggel,har du gått NED på ferie!!??Du store min tid så flink du er! Gratulerer så mye!:)
Jeg er nå fornøyd med mine 200 gram ned denne uken jeg, 1,9 på 4 uker-1,5 den 1. uken, mensen uken veide jeg meg ikke 200 gr de to neste! Så NÅ tror jeg faktisk jeg kan tørre å si at mysteriet er LØST! Tror dere ikke det? har jo gått rette veien etter jeg kuttet ekstra fettet og bare bruker olje igjen:DJoo, jeg tror jeg tørr å si det jeg:D Er så glad så glad!
Flink du er! :D
Joda, gikk ned på ferie. Enda så mye god mat jeg spiste... Det går an, altså!
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.