View Full Version : Pølser fra Jacobs på Meny

Liv
06-11-09, 08:41
Fant pølser på Meny i dette nye merket de har begynt med;Jacobs...

0 karber!!

Men må også si at de er jo dyre, og jeg har ikke smakt de selv siden jeg ikke er glad i grove pølser, men prøv i vei!:D

Viclin
06-11-09, 08:44
De er veldig gode!

trillian78
06-11-09, 08:46
De er grisegode :D :sikle:

Liv
06-11-09, 08:49
Ok, da må jeg kanskje prøve da!:D

Krilys
06-11-09, 09:58
Må bare skiveunder på at de er gode! Fete og gode pølser ;) Akkurat slik vi vil ha det..

Kitt
06-11-09, 11:23
:sikle::sikle::sikle:MMmmm, pølser og blomkålmos!:sikle::sikle::sikle:

The Cat
06-11-09, 20:09
De er på tilbud nå!!! Dyre likevel, 39,90 for 4 pølser..

Lisbeth Falling
07-11-09, 12:49
Jeg ser at mange snakker om lavkarbo-pølser osv, men vi bruker vanlige Gilde kjøttpølser og wienerpølser - det er ikke mer enn 6 g karbohydrater i 100 g pølse - en kjøttpølse (middagspølse) veier 150 g. Dersom du har oversikt over karbohydratregnskapet gjennom dagen, kan du godt bruke slike pølser.

Serenio
07-11-09, 13:34
De er på tilbud nå!!! Dyre likevel, 39,90 for 4 pølser..

Jeg tenkte også at dette var dyrt, men sammenlignet med å kjøpe en pølse på 7-eleven så er det ikke så gærnt. :)

Carisma
07-11-09, 17:56
Jeg ser at mange snakker om lavkarbo-pølser osv, men vi bruker vanlige Gilde kjøttpølser og wienerpølser - det er ikke mer enn 6 g karbohydrater i 100 g pølse - en kjøttpølse (middagspølse) veier 150 g. Dersom du har oversikt over karbohydratregnskapet gjennom dagen, kan du godt bruke slike pølser.
Jeg er helt uenig, rett og slett fordi de karbohydratene kun er stivelse fra potetmel og maizenna, altså absolutt værste sort. For meg er det like viktig hvor karbohydratene kommer fra som mengden...

gryhelen
08-11-09, 21:44
De er kjempegode.. fikk sjokk i butikken da jeg leste varedeklarasjonen... Kult med 0 karber særlig for meg som eeeelsker pølser. chorizoen var best da.. men ikke til alt :)

bringebærsnipp
09-11-09, 12:23
NAM NAM NAM

De var kjempe gode!! Og ikke stappa fulle av alaskens tilsetningsstoffer du ikke klarer å tyde hva egentlig er! RENE GODE PØLSER!!! :p:p:p

rasmusine
12-11-09, 10:14
Hørtes kjempedigg ut! Men her i Tromsø finnes ikke denne kjeden (Meny). Noen som vet andre butikker som selger dem? :sikle:

Fast-i-fisken
12-11-09, 23:29
Så de hadde dem på Meny i Tønsberg også på Farmandstredet.
De hadde til og med Ketolysepølser i 3 varinater. Og de var vel til ca halve prisen av Jacobs pølsene.
Kjøpte en pakke med hver så har mor litt når ungene gomler pølse.
Får bare droppe lompa :o

jvb
12-11-09, 23:42
Bratwursten til Jacobs var min favoritt.

Oopsie-rolls funker som pølse- og hamburgerbrød også :) Iallefall mine, de ble kanskje 3-4 mm tykke :P
Edit; mer som lompe enn brød egentlig

Lisbeth Falling
13-11-09, 23:36
Jeg er helt uenig, rett og slett fordi de karbohydratene kun er stivelse fra potetmel og maizenna, altså absolutt værste sort. For meg er det like viktig hvor karbohydratene kommer fra som mengden...

Jeg ser det poenget - så jeg får vel sjekke ut om jeg finner en Meny-butikk... Særlig gubben som elsker pølser her i huset.

Titt1Tei
14-11-09, 18:25
Pølsene er kjempegode :p Anbefales også som topping på pizza, spesielt chorisso-pølsene! Nam nam :D

Dexter
22-11-09, 19:46
Hmm Jacobs på Meny . . . og jeg som tenkte å få dem til å bestille ketolysepølser i store kvanta.
Skal sjekke om de har her i Hedmark enda, hvis ikke skal det hintes svært kraftig.

Vi spiser de med tre til fire norwegiaskiver som lompe med litt sukkerfri ketchup og sennep, men blomkålmos skal prøves uten tvil :)

Imse
05-12-09, 13:02
Hmm Jacobs på Meny . . . og jeg som tenkte å få dem til å bestille ketolysepølser i store kvanta.
Skal sjekke om de har her i Hedmark enda, hvis ikke skal det hintes svært kraftig.

Vi spiser de med tre til fire norwegiaskiver som lompe med litt sukkerfri ketchup og sennep, men blomkålmos skal prøves uten tvil :)
Vet ikke hvor du bor, men vi var i elverum her om dagen, og de hadde pølsene fra jacobs på meny. Så det er vel slik at de fleste menybutikker har disse pølsene.

Bixen
15-01-10, 12:02
Kan skrive under på at disse pølsene er helt fantastiske! Nam nam!
Har spist pølse med blomkålmos to dager på rad nå, og er fortsatt ikke lei. :D

Toneg
15-01-10, 22:58
kan man bestille ketolysepølser på nett?

Supera
16-01-10, 01:02
kan man bestille ketolysepølser på nett?
Tror ikke det, men det kan være at en slakter i nærheten av deg kan lage for deg? Spør om de kan lage uten stivelse og heller erstatte med soyamel.

Fancy
21-07-14, 18:08
Disse var kjempegode med hjemmelaget berné og salat :D Nydelig grillmat hadde vi i dag :)