View Full Version : Bakemix i Stavanger?
Jeg har sett på Meny på straen senteret og ved kilden, men så det ikke :confused:
bestille fra ketolyse (http://ketolyse.no) da?
:rolleyes:Jeg vil helst slippe porto utgiftene. samme med sukrin...
På ketolyse.no står det hvilke forhandlere som har varene. I følge den siden er det Ultra (det er vel den ved stadion?) og Meny Hillevåg i det området.
På ketolyse.no står det hvilke forhandlere som har varene. I følge den siden er det Ultra (det er vel den ved stadion?) og Meny Hillevåg i det området.
Meny hillevåg er vel den jeg har vært i, ved kilden.
Ja, ved stadion og Jåttå vgs er det Ultra. Får kanksje prøve der da :) Takk
Meny hillevåg er vel den jeg har vært i, ved kilden.
Ja, ved stadion og Jåttå vgs er det Ultra. Får kanksje prøve der da :) Takk
De har den på Ultra ;) Der har de også alle andre ketolyse-produkter, tabelettene, boken og soyaprotein. De selger også sukkerfri sjokolade på Ultra. Den butikken har alt hva hjertet begjærer, men det er søren meg dyrt :eek:
Har kjøpt bakemiks der da og bakt det brødet som står på bakemiksen, syns det er veldig godt :o
De har den på Ultra ;) Der har de også alle andre ketolyse-produkter, tabelettene, boken og soyaprotein. De selger også sukkerfri sjokolade på Ultra. Den butikken har alt hva hjertet begjærer, men det er søren meg dyrt :eek:
Har kjøpt bakemiks der da og bakt det brødet som står på bakemiksen, syns det er veldig godt :o
Takk for svar :)
Har Ultra i Sandnes noe også?
Takk for svar :)
Har Ultra i Sandnes noe også?
Nå ble jeg litt sånn. "Hææ? Er det Ultra i Sandnes??" :eek:
Fordi jeg nettopp har flyttet til Sandnes burde det jo være mer praktisk å dra dit.. Så.. om du sier meg hvor det er så skal jeg dra og sjekke en dag :D
Jeg har kjøpt den på Meny i Hillevåg. De har vel kanskje bare vært utsolgt når du har vært der.
Nå ble jeg litt sånn. "Hææ? Er det Ultra i Sandnes??" :eek:
Fordi jeg nettopp har flyttet til Sandnes burde det jo være mer praktisk å dra dit.. Så.. om du sier meg hvor det er så skal jeg dra og sjekke en dag :D
Beklager jeg tenkte feil, det er Maxi mat
Jeg har kjøpt den på Meny i Hillevåg. De har vel kanskje bare vært utsolgt når du har vært der.
Hvor sto den hen?
Beklager jeg tenkte feil, det er Maxi mat
Åh, hihi, trodde virkelig jeg var blitt treig nå altså :D
Har ikke sett det på Maxi, men har ikke vært der siden før jeg begynte på kuren heller.
Hvor sto den hen?
Den stod sammen med de andre ketolyseproduktene. Sammen med bøkene, ketolysetablettene og soyaprotein. Ganske midt i midten av butikken.
Den stod sammen med de andre ketolyseproduktene. Sammen med bøkene, ketolysetablettene og soyaprotein. Ganske midt i midten av butikken.
Oki, men da får jeg spørre når jeg skal dit neste gang :)
Står du mellom isboksen og sjokoladene og går innover i butikken finner du det på neste reol. Lykke til.
Står du mellom isboksen og sjokoladene og går innover i butikken finner du det på neste reol. Lykke til.
Takk :) men tror det var en serdeles dårlig plassering for meg hehe :rolleyes:
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.