View Full Version : Prøver igjen!


mariam2111
27-11-09, 20:56
Jeg begynte med lavkarbo i juli ca og gikk ned 1 kg i uka med trening. Dette varte i 9 uker. Jeg var utrolig flink å trente nesten hver dag ettersom jeg da var arbeidsløs også.
Så fikk jeg jo heltidsjobb på statoil der jeg jobber annenhver uke 5.30 - 14 og 16-23. Etter jeg begynte der slutta jeg å trene for jeg var alltid så sliten og trøtt og ble også mye mat jeg ikke skal spise! Er faktisk uutrolig vansklig å la være å spise boller når du står og steker opp noen hundre boller om dagen, særlig de med melkesjokolade når de er varme! hehe ble også en del matpakker fra jobben med brødskiver ettersom jeg ikke var noe flink til å stå opp tidlig og lage matpakke eller lage kvelden før.
Så nå har jeg altså gått opp igjen ca 2 kg, mens jeg har prøvd å spise lavkarbo, men som jeg ikke har klart så innmari bra!

Nå skal jeg altså prøve for fullt igjen! Jeg håper jeg kan klare 1 kg i uka som før. Skal også reise i mars/april til familie i pakistan som alltid kommenterer vekten som er utrolig irriterende når man har blitt skikkelig feit! :p Så håper jeg nå hvertfall kan komme meg ned på et tosifret tall innen da. Altså minus hvertfall 11 kg! Hadde vært fint om noen vil henge seg på og hjelpe med motivasjon og sammenligne resultater til da! trenger virkelig motivasjon nå på det sterkeste!:o

Forresten så følger jeg ingen spesiell retning. er mer egenkombinert med minst mulig karbo, rundt 20 om dagen, nesten som ketolyse.

frifuggel
27-11-09, 21:57
Tror nok du vil finne både gode råd og støtte her inne, vi er mange i samme båt :)

Lykke til :klem:

mariam2111
28-11-09, 16:38
Takk for det. =)

Idag har jeg også klart å holde meg hittil, drømmer KONSTANT om sjokolade og snop! Blir så mye at jeg får vondt i hodet og bare må gå å legge meg, for jeg er redd for å sprekke om jeg er oppe lenger. Men idag ble jeg så utrolig kvalm! Har aldri vært så kvalm tidligere, det var like før jeg kastet opp, så igjen måtte jeg gå å legge meg. Ble mye bedre, men tror jeg skal ta en smakebit av pizzaen til samboeren min for å ikke bli så dårlig igjen. Men det får være det, er hvertfall ikke masse snop! hehe