View Full Version : En liten presentasjon?


cantaora
29-12-09, 17:33
Hei alle sammen! forst og fremst maa jeg si FOR ET FANTASTISK FORUM!!

Jeg har lenge slitt med overvekt. Tonnevis av penger har jeg ogsaa brukt paa saakaldte "mirakel" slankeprodukter. I juli i aar begynte jeg paa ketolyse kuren. Da var vekten min naadd 117 kg. Det rare er at man kan ikke se at jeg veier saa mye. Selvsagt kan man se jeg er stor, men da jeg saa vekten for forste gang paa lang, lang tid fikk det virkelig oynene mine opp. jeg holdt kuren i ca 3 mnd hvor jeg gikk ned til 103 kg. Saa kom julen, og jeg trengte en pause. Dermed er jeg paa vei oppover igjen. Vekten min er naa 110 kg. Jeg er kun 160 hoy, og har en bmi paa ca 43.0!
Jeg vil virkelig klare dette naa, og ikke gi meg. Jeg har en stor svakhet for ris og potetgull, saa jeg gruer meg masse. Har ogsaa ordnet med personlig trener f.o.m nyaaret hvor vi skal trene minimum 2-3 dager i uken.
Jeg ble veldig glad daa jeg ser at jeg ikke er alene, men at andre vet hva jeg gaar igjennom..(ikke vondt ment)..

Vel, det var kanskje litt langt:)

cantaora
29-12-09, 17:36
ops, jeg la ikke merke til at det allerede var en traad der jeg kunne presentere megselv. Beklager saa mye:)

Charlott
29-12-09, 17:49
Hjertelig velkommen skal du være!

Max
29-12-09, 18:33
Velkommen!

Her vil du nok finne mye drahjelp, gode råd og oppmuntring :)

Hannehk
29-12-09, 19:37
:ja: dette er verdens aller beste forum! :love:
Velkommen til deg :klem:

cantaora
17-01-10, 15:23
ljuh

Imse
17-01-10, 15:34
Hei og velkommen!

Dette skal gå så bra så! Jeg er like høy som deg og startet på 132kg og er nede i 113kg, altså litt over deg.Men det går så fint så, og jeg som kunne spise pasta i alle varianter 3 ganger for dagen savner ikke pasta carbonara eller spaghetti med kjøttsaus. Nå spiser jeg carbonara med squash som spaghetti og kjøttsausen med grønnsaker til:D Men vanen kan sitte hardt, men den har jeg jobbet meg borti i fra og har insett at jeg kan ikke begynne å spise pasta igjen siden det kommer til å få meg opp i vekt igjen.

Tutte
17-01-10, 23:24
Velkommen hit ! Håper du vil trives, det gjør hvertfall jeg :) Lykke til med vekttapet, dette klarer du ! :)

Lurer*
18-01-10, 14:00
Velkommen!
Her er det mange koslige folk og mye god motivasjon å hente!
har også mange, mange kilo som skal av!