Etter flere måneder med høykarbomat ( fryktelig dumt ja...men...), så er jeg klar for å kaste meg ut i kampen igjen. Etter 3,5 mnd med vanlig mat så la jeg på meg svimlende 11 kg!!!:mad: Og jeg som hadde klart å kvitte meg med nesten 30 kg...:mad:
MEN: er nå klar igjen og lager meg denne tråden til mitt eget skrekk og advarsel. Hehe...
På min 5.dag er 3 kg vann borte fra kroppen.
Så da er det 8 igjen før jeg er tilbake til der jeg var i september...
LYKKE TIL ALLE SAMMEN!! ;)
Veok0mmen tilbake 0g lykke til videre.
Flott. Da er vi i samma båt. Må si jeg har prøvd ganske mange ganger, men har ikke vært så flink siden jeg gikk ned i 2008. Henger meg som vanlig på Gerd jeg... Hun er min inspirasjon :-) Lykke til :-)
Hei!
Kjenner meg litt for godt igjen.......
Eg er ein notorisk trøstespiser, og har freeka ut totalt sida jul.....
Begynte sterkt på mandag, men i kveld klarte eg selvfølgelig å sprekke IGJEN... :(
Eg gjekk ned fra 135.4 til 112, og er no oppe i 117-118... trur eg.. (har ikkje sjekka på eit par veker)
Eg har hatt ei veldig spennande tid, der eg har vert veldig usikker og nervøs, og då blei det veldig vanskelig å stoppe trøstespisinga...
Er ein smule forbanna på meg sjølv, men i morgo er det påan igjen, for eg har ikkje tenkt meg opp igjen!!! :mad:
Eg syns det er so merkelig at det skal vere so vanskelig å komme igang med ketolysen, når eg veit kor deilig det er når ein har komt inn i det, og ikkje har søtbehov lenger..... :confused:
vossajinto
20-02-10, 14:48
Etter å ha slitt meg gjennom vekena i fleire måneder med sjukdom og antibiotikaurer i fleng gav eg opp å gikk tilbake til karbomat, og gu kor magen min misslikte å gå tilbake til såkalla "normal mat".. Fekk problem med oppblåstmage og ein følelse av å ha ete ALT for masse.. uansett kor lite eg åt..
Men NU har eg begynt på nytt..
Eg syns det er so merkelig at det skal vere so vanskelig å komme igang med ketolysen, når eg veit kor deilig det er når ein har komt inn i det, og ikkje har søtbehov lenger..... :confused:
Enig.. Eg veit jo at eg vil føle meg bedre når eg først har begynt.. Men alikevel er det noe særlig enkelt å holde seg unna fristelsene..