Ei venninne har nettopp blitt fortalt hun har melkeallergi (kasein-intoleranse, tror jeg? Det er ikke melkesukkeret ivertfall :)), så jeg googlet litt informasjon om diverse smør.
Er noen av de 3 nevnte sunnere enn den andre? Smaker Kviteseidsmør mer smør? :p (for da vil jeg ha!!) Er det noen som bruker Ghee framfor smør, selv om de ikke har allergi?
Ei venninne har nettopp blitt fortalt hun har melkeallergi (kasein-intoleranse, tror jeg? Det er ikke melkesukkeret ivertfall :)), så jeg googlet litt informasjon om diverse smør.
Er noen av de 3 nevnte sunnere enn den andre? Smaker Kviteseidsmør mer smør? :p (for da vil jeg ha!!) Er det noen som bruker Ghee framfor smør, selv om de ikke har allergi?
Kviteidssmør er nyyydelig og smaker absolutt MER smør!
Ooooh, da gleder jeg meg til neste handletur!! :spent:
Jeg syns kviteseidsmøret smakte sau :o Men sjekk ut Brimi smør! :sikle:
Ok, takk for tips! :)
Kan forresten Cocosa brukes for personer med melkeallergi? Føler det sier seg selv, men tenkte å spørre for å være helt sikker :p
Kviteidssmør er nyyydelig og smaker absolutt MER smør!
Ja det er bare så godt, bruker å høvle meg ei skive hver dag!:D:D
Kan forresten Cocosa brukes for personer med melkeallergi? Føler det sier seg selv, men tenkte å spørre for å være helt sikker :p
Ja, det kan det:) Jeg er dessverre en av de uheldige som ikke kan nyte melkeprodukter (pga proteinintoleranse), så er ganske avhengig av bl.a. Cocosa;)