View Full Version : Bestille fra spisdegslank.no?

Idaaee89
04-02-10, 20:51
Er det noen som har erfaringer med spisdegslank.no? Har prøvd å lete litt i forumet, men finner ingenting spesielt om det. Tenkte å bestille brødmix derfra, men vet ikke om det er brukbart. Noen som har prøvd ut deres brød? Eventuelt hvilket brød? Og var det godt? Greit å vite før man bestiller :)

arnakristin
04-02-10, 21:08
Hei,
Helt nederst på denne siden finner du linker med tilsvarende tema som overskriften i tråden.

marithja
04-02-10, 22:07
Har spist brød derifra i mange måneder nå:-) Liker best det fine brødet deres soft basic og husker ikke helt hva de heter alle men de grove var veldig salte synes jeg....Men altså : Spiser til frokost hver dag, ikke like godt som vanlig brød- men godt nok!! ;-D All den andre maten de har er også god, erdu glad i kaffe/cappucino anbefaler jeg cappucino smoothie pg cappucino kremen som du kan spise til kvelddsmat/kveldskos- KJEMPEGODT!

Gitte66
08-02-10, 20:50
Jeg har brødet, men jeg har kjøpt det ferdig, jeg er meget dårlig på å bake, så tar ikke sjansen der. Synes det er godt brød.

Karissima
09-02-10, 21:51
Jeg kjøper brød fra spis deg slank. Har prøvd forskjellige typer men det eneste brødet jeg liker er soft gourmet. Mandel kakemix har jeg også kjøpt:)