Noen som har prøvd med én karbodag pr uke, hvor de spiser det de har lyst på?
Greit nok, man går kanskje ikke ned i vekt av å gjøre det slik - men er faren der for at man går opp i vekt? Eller at man ødelegger helseeffekten av å holde seg til et lavkarbokosthold resten av uken?
arnakristin
06-02-10, 20:57
Hei,
Nederst på denne siden vil du finne linker til tråder med tilsvarende tema som din overskrift, som du ser så har temaet har vært oppe mange ganger tidligere.
Hmm.. Jeg tror du har et annet oppsett på forumet enn meg, for jeg kan ikke finne noen tråder med tilsvarende tema nederst på denne siden..? :)
jeg går i alle fall opp ,og det tar en uke og bli kvitt en kilo
scroll helt ned på siden så langt det går der står det fler evner
Hmm.. Jeg tror du har et annet oppsett på forumet enn meg, for jeg kan ikke finne noen tråder med tilsvarende tema nederst på denne siden..? :)
Har du scrollet heeeelt nederst? Under reklame osv....
Merkelig nok finner jeg ingenting nederst på denne siden, nei. Men ved hjelp av søkefunksjonen dukket det opp en del. :)
Det ser ut som det er individuelt hvorvidt en karbodag i uken eller ikke er gunstig for vektnedgangen. Noen stagnerer, noen går til og med opp i vekt, mens atter andre faktisk går ned... Ikke lett å bli klok på, dette her! :confused:
alle er vi forskjellige og kroppen reagerer forskjellig ,, fins ikke noe fasitsvar