Candidagirl
17-02-10, 16:34
Jeg har nylig, etter 11 år med oppblåst mage fått beskjed om at dette skyldes candida. Selvfølgelig klarte ikke de almenne legene å finne ut noe, så den herlige ernæringsfysiologen på Røa Alternativ Medisinsenter fikk æren av å være min redning. Endelig vil jeg kanskje bli kvitt gravidmagen min hvor det ikke oppholder seg noe barn. Om sommeren er jeg alltid flau over å bade med andre pga magen, og om jeg prøver å holde den inne resulterer det bare i at jeg ikke får puste ordentlig. Fra jeg var liten av har jeg ikke hatt noe særlig med fett på kroppen, men nå i det siste har det ballet på seg litt. Nå har jeg imidlertid startet å trene, så jeg er ikke så bekymret for det.
Men magen vil jeg virkelig bli kvitt. Nå går jeg påp olivenbladekstrakt kur og har kommet til siste måned hvor jeg skal ta 6 kapsler hver dag. Jeg håper så inderlig magen blir borte.
Jeg vet at dette ikke går hvis jeg ikke klarer å holde meg til dietten, og det har jeg desverre ikke klart hittil, så nå ber jeg inderlig om hjelp.
Mine spørsmål er; har andre candidaofre noen råd? Kan noen henvise til enkle og avanserte alternativer til frokost, lunsj, middag, kvelds og snacks? Viktig; jeg er vegetarianer(spiser heller ikke fisk eller fugl), skal holde meg helt unna alle melkeprodukter og alt som inneholder gjær og sukker, men spiser egg.
Håper noen har fine råd å komme med. Mat er søren ikke en lek!
Svar gjerne på mailen min.
Men magen vil jeg virkelig bli kvitt. Nå går jeg påp olivenbladekstrakt kur og har kommet til siste måned hvor jeg skal ta 6 kapsler hver dag. Jeg håper så inderlig magen blir borte.
Jeg vet at dette ikke går hvis jeg ikke klarer å holde meg til dietten, og det har jeg desverre ikke klart hittil, så nå ber jeg inderlig om hjelp.
Mine spørsmål er; har andre candidaofre noen råd? Kan noen henvise til enkle og avanserte alternativer til frokost, lunsj, middag, kvelds og snacks? Viktig; jeg er vegetarianer(spiser heller ikke fisk eller fugl), skal holde meg helt unna alle melkeprodukter og alt som inneholder gjær og sukker, men spiser egg.
Håper noen har fine råd å komme med. Mat er søren ikke en lek!
Svar gjerne på mailen min.