mamma87
21-02-10, 20:04
Jeg er ca 74,5kg og 172høy, gikk ned 35kg 2007-2008, trappet sakte opp med karbohydratene og og holdt den nye vekta i 1 år. I oktober begynnte jeg og kjæresten min på ketolysekuren igjen, han har gått ned ca 20 kg og jeg 0,5 kg :P Jeg trives veldig med kostholdet så jeg fortsetter, men jeg vil så gjerne ned 5kg eller mer. Men er litt usikker på hva jeg gjør feil. Har ikke kommet inn i nå rutiner med treningen enda, men trimmer hverdag ihvertfall:o Har det veldig mye å si? Er ikke kostholdet viktigst:confused: Uannsett er ikke nå flink å regne hvor mange karbs, proteiner eller fett jeg spiser. Så derfor er jeg usikker på hva jeg skal minke eller øke for å få bedre resultat. Tror kanskje jeg må begynne å spise mindre, for det er de 2 gangene jeg har vært syk i vinter og jeg har spist mye mindre at jeg har gått ned( for så å gå opp igjen da) Vet ikke om jeg klarer å sulte meg ned i vekt, og det vil jeg jo heller ikke. Vil spise god fet mat og være go-mett:rolleyes:
Slik ser en dagsmeny ut, sånn ca:
Frokost: når det er skole spiser jeg sjeldent frokost
Lunsj: middagsrester /eggrøre /salat med fetaost og skinke/ cc med fløte og bringebær / micropannekake med ost,smør og cc
Middag: Kjøtt,fisk eller kylling med grønnsaker og masse fett
Kvelds: middagsrester som regel
vann og kaffe med fløte som drikke.
Husker jo ikke nesten ikke hva jeg spiser:eek: hehe uff.
Begynner å bli litt rådløs, leser så mye forskjellig her på forumet, så vet ikke helt hvor jeg skal begynne:o
Noen med noen gode råd?
Slik ser en dagsmeny ut, sånn ca:
Frokost: når det er skole spiser jeg sjeldent frokost
Lunsj: middagsrester /eggrøre /salat med fetaost og skinke/ cc med fløte og bringebær / micropannekake med ost,smør og cc
Middag: Kjøtt,fisk eller kylling med grønnsaker og masse fett
Kvelds: middagsrester som regel
vann og kaffe med fløte som drikke.
Husker jo ikke nesten ikke hva jeg spiser:eek: hehe uff.
Begynner å bli litt rådløs, leser så mye forskjellig her på forumet, så vet ikke helt hvor jeg skal begynne:o
Noen med noen gode råd?