Seba-stina
01-03-10, 23:06
:o Spør her, jeg, er så redd jeg spiser feil..
I dag har jeg spist:
Frokost - 1 lunsjburger à ca 125 g med 1,5 blader kinakål.
Lunsj - Frokostpannekake av 2egg og 0,5dl fløte, med 2 skiver kokt skinke og ca 2 skiver hvitost på.
Mellommåltid/middag - 1 porsjon salat som besto av 2 blader kinakål, 1 ring rød paprika, 3 skiver agurk, 2 cherrytomater og 1 hardkokt egg.
Så spiste jeg 1/2 Skyr etter å ha trent 1 time (30min kondis, 30min styrke).
Middag/kvelds besto i "kyllingsnadder" fra Rema, dvs. kyllinglår med noen sterke krydder. Veide ikke hvor mye jeg spiste, men det sto 1g kH pr 100g. Spiste noen lår.
Har jeg spist for mye? Hvordan er det ift kH og fett? :o
Har bare drukket vann i dag.
Jeg spiser generell lavkarbo, teller ikke karber. Men vil gjerne ha en pekepinn på om jeg er på riktig vei eller ikke.. :rolleyes:
I dag har jeg spist:
Frokost - 1 lunsjburger à ca 125 g med 1,5 blader kinakål.
Lunsj - Frokostpannekake av 2egg og 0,5dl fløte, med 2 skiver kokt skinke og ca 2 skiver hvitost på.
Mellommåltid/middag - 1 porsjon salat som besto av 2 blader kinakål, 1 ring rød paprika, 3 skiver agurk, 2 cherrytomater og 1 hardkokt egg.
Så spiste jeg 1/2 Skyr etter å ha trent 1 time (30min kondis, 30min styrke).
Middag/kvelds besto i "kyllingsnadder" fra Rema, dvs. kyllinglår med noen sterke krydder. Veide ikke hvor mye jeg spiste, men det sto 1g kH pr 100g. Spiste noen lår.
Har jeg spist for mye? Hvordan er det ift kH og fett? :o
Har bare drukket vann i dag.
Jeg spiser generell lavkarbo, teller ikke karber. Men vil gjerne ha en pekepinn på om jeg er på riktig vei eller ikke.. :rolleyes: