ayliah
18-02-04, 19:39
Bare lurer på var dere gjør om dere ikke er sultne??I det siste har jeg hatt en flom av energi..tror aldri i løpet av de siste årene mens gutta mine kom til verden .at jeg har gått like mye på den tiden(4 år...)som jeg har gjort de tre siste ukene snart;O)Og huset...jeg flyr rundt som en strikkball hele tiden..tror ikke det har vært såå ryddig og rent før;O)
Er dette dietten??*ss*
Men til saken jeg egentlig lurte på..jeg finnes ikke sulten..etter middagen og frem til leggetid..så hva gjør dere om dere ikke er det??Hopper dere over kveldsmåltidet??tenker på at det er vel kanskje ikke så lurt..med tanke på at man skal spise små måltider fordelt over dagen så forbrenningen holdes i gang!Men jeg ser liksom heller ikke vitsen med å spise om jeg ikke er sulten....Altså...et lite dilemma her for meg.:o
Er dette dietten??*ss*
Men til saken jeg egentlig lurte på..jeg finnes ikke sulten..etter middagen og frem til leggetid..så hva gjør dere om dere ikke er det??Hopper dere over kveldsmåltidet??tenker på at det er vel kanskje ikke så lurt..med tanke på at man skal spise små måltider fordelt over dagen så forbrenningen holdes i gang!Men jeg ser liksom heller ikke vitsen med å spise om jeg ikke er sulten....Altså...et lite dilemma her for meg.:o