View Full Version : Jeg fant et brød i butikken idag,men...

hoppetussa
29-03-10, 16:16
er det sunt nok,tro?
Det er fra Coop og heter livstil-brød. Det skulle være redusert på karbohydrater,og slik såg d ut på pakka; karb.: 29 fiber; 7
blir dette et greit nok brød,om en tar kun en skive til dagen(frokost) Eller bør jeg bare styre unna,og gi det til familien her??:confused:

Kanutten
29-03-10, 16:40
er det sunt nok,tro?
Det er fra Coop og heter livstil-brød. Det skulle være redusert på karbohydrater,og slik såg d ut på pakka; karb.: 29 fiber; 7
blir dette et greit nok brød,om en tar kun en skive til dagen(frokost) Eller bør jeg bare styre unna,og gi det til familien her??:confused:

Coop har et annet brød som heter lettbrødet (http://www.nxtfiles.com/idun/lettbrod/skjerm2.html). Pleier kjøpe det jeg. Det brødet inneholder 21,6 g karber. Man får 3 skiver av 100 g så det blir 7,2 g karber for hver skive. Jeg spiser mer generell lavkarbo, så ei skive til frokost under eggene unner jeg meg.

hoppetussa
29-03-10, 17:10
Takker!

Lette som en gal jeg,men jeg fant svært lite sunne brød...Ny leting neste gang:cool:

Alkazelters
29-03-10, 17:41
Synes det brødet du nevner ser greit ut jeg. Du får bare sørge for å ha kontroll på ditt daglige karbohydratinntak!