Ferskenbeinet
19-05-10, 20:57
Tenkte å ta med meg noen til syden i sommer, men holder vel ikke akkurat i ukesvis heller?
Jeg synes ikke de er gode etter 3 dager... Hva med å bake Nannah sine knekkebrød? De holder seg og noen kompromisser må man kanskje ta?
Ferskenbeinet
19-05-10, 21:21
3 dager ja, da gidder jeg ikke det hvertfall! knekkebrød skal helt klart med, men håpte det var noe annet og som pålegget kunne puttes på!
Har du tilgang til noe slags kjøkken eller er det kun kjøleskap?
Ferskenbeinet
20-05-10, 08:04
kun minibar, regner ikke med det er en frysedel heller...
Hmm. Sist jeg lagde oopsier "glemte" jeg dem i kjøleskapet i 7 dager, de smakte like fint da jeg husket dem igjen. Da hadde jeg lagret dem parvis i ikke helt lukkede ziplock-poser. Pleier å tilføye en skje fiberhusk til standard-oppskriften, men vet ikke hvor mye det har å si?
Hmm. Sist jeg lagde oopsier "glemte" jeg dem i kjøleskapet i 7 dager, de smakte like fint da jeg husket dem igjen. Da hadde jeg lagret dem parvis i ikke helt lukkede ziplock-poser. Pleier å tilføye en skje fiberhusk til standard-oppskriften, men vet ikke hvor mye det har å si?
Jeg tror nok de holder seg lengere, men jeg synes ikke de er noe gode etter 3 dager.
Seba-stina
24-05-10, 21:10
Jeg synes heller ikke de er gode etter 3 dager.