View Full Version : Mensen= ut av ketose?

siri0109
09-06-10, 15:13
jeg for 3 dager siden fikk jeg mensen, og nå får jeg plutselig ikke utslag på stiksen? har det noe med mensen å gjøre? jeg spiser som jeg har gjort...og holder meg et godt stykke under 15 karber om dagen....jeg har vært i ketose alle de andre dagene:) og jeg går ned i vekt... hmmmm

HJELP får litt panikk:P

siri0109
09-06-10, 15:27
jeg for 3 dager siden fikk jeg mensen, og nå får jeg plutselig ikke utslag på stiksen? har det noe med mensen å gjøre? jeg spiser som jeg har gjort...og holder meg et godt stykke under 15 karber om dagen....jeg har vært i ketose alle de andre dagene og jeg går ned i vekt... hmmmm

HJELP får litt panikk:P

arnakristin
09-06-10, 15:31
Hei,
Noen får, av ukjente grunner, ikke utslag på stixen under mens, men det betyr ikke at du har falt ut av ketosen, om du spiser riktig. ...ingen grunn til panikk :cool:

Gerd
09-06-10, 15:31
Da er du nok i ketose.

Det viktigste er at du vet at du spiser som du skal og at vekta går nedover ;)
Ikke stress med stixen:)

siri0109
09-06-10, 15:33
Hei,
Noen får, av ukjente grunner, ikke utslag på stixen under mens, men det betyr ikke at du har falt ut av ketosen, om du spiser riktig. ...ingen grunn til panikk :cool:

takk for svar:) puuuh det var bra, for spiser det samme som jeg har gjort, pluss at jeg had drikt mye vann, så skjønte plutselig ikke noen ting:P godt å ha dere til å spørre:D

Gerd
09-06-10, 15:33
Jeg slo sammen trådene jeg, siden de var like ;)

siri0109
09-06-10, 15:35
Jeg slo sammen trådene jeg, siden de var like ;)

takk :) måtte bare poste de litt her å der, så jeg var sikker på å få raskt svar ;)

men er det sånn at man går fortere ned i vekt om man drikker mer vann?

Gerd
09-06-10, 15:37
takk :) måtte bare poste de litt her å der, så jeg var sikker på å få raskt svar ;)

men er det sånn at man går fortere ned i vekt om man drikker mer vann?

ikke vitsen å poste dobbelt, da blir det enda mer å lete i for ev andre nye ;)

Ja, vann er bra for forbrenningen :ja: Og man skyller ut avfallstoffer :)

siri0109
09-06-10, 15:40
ikke vitsen å poste dobbelt, da blir det enda mer å lete i for ev andre nye ;)

Ja, vann er bra for forbrenningen :ja: Og man skyller ut avfallstoffer :)

takk for svar;) elsker allerede denne livstilen :) og nyter å se at vekten går nedover:) tusen takk for svar:)

arnakristin
09-06-10, 15:41
Hei,
I denne tråden er det en samling av nyttig informasjon vedrørende lavkarbo, bl.a. finner du en link til en tråd vedrørende viktigheten av vann.
Til alle nybegynnere på lavkarbo… (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970)