Jeg bruker mye Splenda og Natreen (både pulver og flytende), men ser mange sverger til Sukrin. Hvorfor det?
Og hvilket syns du er best å bake med - og har best smak?
Bare nysgjerrig ;)
Splenda har best smak og på en god nr 2 kommer sukrin. Sistnevnte har en litt "kald" bismak, men det er godt i enkelte sammenhenger. Den løser seg ikke så godt opp heller, så man får litt knasefølelse - som jeg også kan like ;)
Nå så jeg at du spør om hvilket som er best å bake med... Bruker det som står i oppskriften, men splenda er nok favoritten pga smak og konsistens
Sisteinnsats
18-06-10, 19:51
Splenda er favoritten her. Jeg bruker Sukrin også, men mest hvis ungene også skal få smake. Selv er jeg ikke spesielt glad i ettersmaken på Sukrin..
Sukrin i små mengder til lav karbo folket.
Honning til meg i miniatyr mengder.
Fordi jeg tror ikke de andre alternativene er så trygge som myndighetene vil ha det til. Spesielt ikke aspartam.
Jeg bruker kun sukrin. Synes smak og konsistens minner om vanlig sukker, så jeg har ikke engang vurdert å teste noen av de andre :o
Jeg bruker sukrin, det er et naturlig søtstoff. Er redd jeg får dekket kvota av kunstige ulumskheter gjennom min "gode venn" pepsi max. Har stevia i hus, men det synes jeg er umulig å bruke, blir bittert med en gang...