trude.lutt
03-09-10, 13:53
Har ikke disse følelsene lengre, hva gjør jeg da? Blir litt motløs, går sakte ned....men ned! Og helsa er bedre!
LenaBeatrice
03-09-10, 14:24
Hva mener du med sakte ned? Kanskje er det ikke så sakte som du tror.
Når det gjelder sultfølelse: min og mange andres erfaring er at sultfølelse på lavkarbo/LCHF er annerledes enn med "vanlig" kosthold.
Man får ikke den "rumle i magen-sultfølelsen" som tidligere, men at man blir litt slapp, treg, energiløs på en måte.....når du kjenner den følelsen er det på tide å spise.
Veldig mange opplever også at de spiser mindre mengder og mere sjeden på lavkarbo.
Så kanskje spiser du nok, kanskje går du passe ned i vekt likevel
ada-emilie
03-09-10, 14:45
Hva om du går lenge uten mat da? Kjenner du ikke noe som tyder på sult da heller? Unngå ihvertfall småspising mellom måltider . Du vil kanskje prøve å oppnå kontakt med magen oftere/mer og kjenne etter hva som er fysisk og hva som er emosjonelt.
Jeg blir ikke sulten lenger, men veldig kvalm. Da vet jeg at jeg har gått for lenge uten mat.
Krøllerellerei
03-09-10, 20:01
Jeg har heller ikke den romle-i-magen, knipe og sulten. Jeg blir slakk, litt svimmel og kvalm!
Oi...
Har trodd det bare har vert meg som har blitt sånn.
Har aldri den romle i magen jeg blir bare kvalm. Fryktelig kvalm. Kan våkne på nettene fordi jeg er sulten, altså kvalm.
Litt morsomt å lese :)