CHESS
21-09-10, 17:17
Hei alle der ute,
Det er nå en lang stund siden jeg har vært inne på disse sidene, og da var
det ketolyse som var tingen for meg. Det funket veldig bra en stund, men så havnet jeg tilbake "på kjøret" med hvitt mel,sukker, pasta, ris, potet ect.
Var hos legen i forrige uke pga store blodsukker-svingninger, og han sa:
spis mat med langsomme karbohydrater !! Skal tilbake til ham imorgen, og da får jeg svar på endel blodprøver....
Har nå i snart en uke spist nesten ingen karbohydrater, og kroppen og jeg er i kjempe form !!! Det er nok tingen for meg dette med mat med lav GI.
Så kommer jeg til spørsmålet:
Er det bare å kutte ut hvitt mel, potet, ris, pasta, sukker og heller spise
ketolysemat uten og telle karbohydrater ( husker at det var max 20 KH pr dag). Savnet litt frukt på ketolyse.
Kan jeg spise egg og bacon til frokost? Kjøttdeig, rømme, tyrkisk yoghurt?
Håper noen kan svare meg.
Det er nå en lang stund siden jeg har vært inne på disse sidene, og da var
det ketolyse som var tingen for meg. Det funket veldig bra en stund, men så havnet jeg tilbake "på kjøret" med hvitt mel,sukker, pasta, ris, potet ect.
Var hos legen i forrige uke pga store blodsukker-svingninger, og han sa:
spis mat med langsomme karbohydrater !! Skal tilbake til ham imorgen, og da får jeg svar på endel blodprøver....
Har nå i snart en uke spist nesten ingen karbohydrater, og kroppen og jeg er i kjempe form !!! Det er nok tingen for meg dette med mat med lav GI.
Så kommer jeg til spørsmålet:
Er det bare å kutte ut hvitt mel, potet, ris, pasta, sukker og heller spise
ketolysemat uten og telle karbohydrater ( husker at det var max 20 KH pr dag). Savnet litt frukt på ketolyse.
Kan jeg spise egg og bacon til frokost? Kjøttdeig, rømme, tyrkisk yoghurt?
Håper noen kan svare meg.